Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم سرلشکر سلامی سردار غلامحسین غیب پرور به سمت جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) منصوب شد. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور را به سمت جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن حکم  فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار برادر غلامحسین غیب پرور

نظر به تجارب ارزشمند و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر جنابعالی در مسئولیت‌های مختلف به ویژه رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با امعان نظر به تقدیر مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) از تلاش های ارزنده و مواضع انقلابی شما، به موجب این حکم به سمت جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) منصوب می شوید.

امید است با اعتماد مطلق به خداوند متعال، عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، شوق و عشق به اسلام و امام (ره)، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس سپاه که بر پایه احساس تکلیف، حرارت دینی و شور انقلابی، تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پایداری بنا نهاده شده است و نیز بهره‌گیری از تجربیات متراکم، ارزشمند و عزت مندانه انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس بتوانید وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام برسانید.

توفیقات الهی و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را برای شما مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور اخبار نظامی سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی سپاه پاسداران اخبار نظامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حاجی‌زاده با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشور‌های منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابرشان را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود همه اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده مردم بود که تبلور یافت.

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد