Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی می گوید، دوباره از وزنه بردار جوانان تست دوپینگ گرفته اند و جوابش منفی بود اما دلیل نمی شود جواب دیگر تست های ورزشکار هم تا قیامت منفی باشد.

غلامرضا نوروزی در مورد مثبت شدن تست دوپینگ وزنه بردار ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و اینکه نتیجه تست هایی که نادو گرفته بود اعلام شده بود یا خیر، به ایسنا گفت: ما در دو مرحله یکی در اسفند و دیگری در اردیبهشت از وزنه برداران تست دوپینگ گرفتیم و هر دو تست منفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه جواب تست های نادو منفی بوده دلیل نمی شود جواب تست های دیگر ورزشکار هم تا قیام قیامت منفی باشد و ممکن است ورزشکار نیم ساعت بعد چیزی مصرف کرده باشد.

نوروزی در مورد اینکه گفته می شود شاید اصلا نادو تست ها را برای آزمایش نفرستاده باشد، تصریح کرد: این حرف غلطی است. ما کپی مدارک که دو بار از این وزنه بردار تست گرفتیم و منفی بوده را به فدراسیون دادیم.

او در پاسخ به پرسش دیگری که شنیده شده ممکن است نفرات دیگری هم باشند که تستشان مثبت شده، آیا چنین چیزی درست است یا خیر، گفت: در مسابقات داخلی ممکن است تست هایی مثبت باشد اما رقابتهای  بین المللی خیر و فقط همین یکی بوده است.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد آخرین وضعیت سهراب مرادی که در آلمان مشغول درمان بود نیز گفت: سهراب مرادی تمرینات بدنسازی را شروع کرده و قرار است این هفته برگردد. البته دوباره برای بررسی مجدد باید به آلمان برود. در این میان باید در مسابقات گزینشی المپیک سوئیس هم شرکت کند و نامش را دیدم که در لیست بود.

او در پاسخ به این پرسش که مرادی چه زمانی می تواند به تمرینات وزنه برداری برگردد، تاکید کرد: باید ترمیم و تقویت عضله اش تکمیل شود، همچنین دوره نقاهت عمل جراحی کامل شود که همین مسئله حدود دو ماه زمان می برد. برای مسابقات سوئیس هم هدفش هم حضور است و فکر نمی کنم بتواند به طور جدی وزنه بزند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اشاره به سفر خود به استان کرمان، اظهار داشت: جلسه خوبی در استان کرمان برای تجلیل از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سهم استان کرمان بخش بسیاری از تیم‌های ملی است و امروز پنج تیم لیگ برتری دارد، گفت: چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد و در استان کرمان اولین جایی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است، افزود: کرمان زمینه پیشرفت در فوتبال ساحلی را هم دارد.

پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج با بیان اینکه کرمان می‌تواند یک پایه خوب برای فوتبال ایران باشد، گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند