Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، پوستر فیلم سینمایی «شکستن همزمان بیست استخوان» که توسط محمد روح الامین طراحی شده است در آستانه اکران رونمایی شد.

این فیلم به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی از ۲۲ شهریورماه در سینماهای کشور اکران عمومی می شود.

محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی، سعید چنگیزیان و علیرضا استادی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیم با بازی محسن تنابنده یک پناهنده افغان است که در شهرداری تهران مشغول به کار است تا بتواند به خانواده مادر و برادرش فاروق کمک کند تا قاچاقی به آلمان بروند اما در لحظه آخر فاروق از بردن مادرشان منصرف می‌شود و عظیم نیز متوجه می‌شود مادرشان نیازمند عمل پیوند است. عظیم باید بین جان خودش و مادرش انتخاب کند …

این فیلم محصول مشترک ایران و افغانستان است و به عنوان نماینده اسکار از طرف سینمای افغانستان به آکادمی اسکار معرفی شده بود.

عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: جمشید محمودی، تهیه‌کننده: نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، صداگذار: بهمن اردلان، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: غزاله معتمد، طراح گریم: سعید ملکان، آهنگساز: سهند مهدی زاده، تدوین: جمشید محمودی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:، روزبه سجادی حسینی، منشی صحنه: فائزه گرکانی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، عکاس: فتاح ذی نوری، جلوه های ویژه بصری: علیرضا قادری اقدم، طراح پوستر: محمد روح الامین و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی.

کد خبر 4713352 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم شکستن همزمان بیست استخوان سعید ملکان محمد روح الامين بهمن اردلان محسن تنابنده افغانستان جمشید محمودی سعید چنگیزیان آلمان افغانستان نوید محمودی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی ماه محرم کارگردان تئاتر بازیگر سینما سریال ایرانی خانه هنرمندان ایران بازیگر تئاتر سازمان صداوسیما موسیقی کلاسیک سازمان سینمایی شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گردباد عظیم در نبراسکا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • زبان مار، دره‌ای عظیم در دل کویر لوت
  • (ویدئو) گردباد عظیم در نبراسکا
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ