Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان‌اینکه نباید در برابر گنا بی‌تفاوت باشیم، گفت: بی‌تعهدی، تنبلی و بی‌اخلاقی ویروسی است که همه جامعه را زمین‌‌گیر می‌کند. ‌آمران به معروف و ناهیان از منکر زمینه‌سازان ظهور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در گردهمایی «فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر» که صبح امروز (شنبه، 16 شهریورماه) در مجتمع شهید بهشتی برگزار شد، گفت: ما برای اجرای احکام حکومت خدا اهتمام داریم و خود را دلسوز اجرای احکام الهی می دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امروز نه تنها در ایران و منطقه بلکه یک عزم جهانی برای اجرای فرایض الهی شکل گرفته است زیرا اسلام برای همه بشریت نسخه نجات دارد و ما برای جهانی شدن اسلام تکلیف و وظیفه داریم.

 

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: امروز در گام دوم انقلاب، خداوند ولی خود را یاری داد و پرچم مبارزه با فساد، پلیدی و ناهنجاری به دست سیدی پاک و کمربسته و عالم و شجاعی کاردان سپرده شده است که در مدت کوتاهی که آمده عزمی  جدی برای مبارزه با فساد که همانا خواسته اقشار مردم به ویژه متدینین است، دارد.

 

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: ما امروز شاهد نابرابری ها، کمکاری، بیکاری، فساد، تبعیض و غفلت در جامعه بودیم.

 

وی با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: این فریضه مهم کار خدا، رسول خدا(ص) و امامان(ع) بوده است و بدون شک هر انسان اخلاق مداری نسبت به این فریضه دغدغه دارد.

 

حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: امروز ظلم، جفا، بی تعهدی، تنبلی و بی اخلاقی ویروسی است که همه جامعه را زمین‌گیر می کند اما برای از بین بردن آن روش و متدی وجود دارد. آمر به معروف به منزله طبیبی است که برای از بین بردن این ویروس باید مرد میدان باشد و برای درمان آن ابزاری داشته باشد وگرنه نمی تواند در این زمینه کارساز  باشد.

 

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دلسوزی و اخلاص را از ویژگی های آمران به معروف و ناهیان از منکر برشمرد و بیان کرد: امروز متاسفانه شاهدیم که تابلوهای دین، حلال و حرام و فقه متعالی در جامعه از بین رفته است. لازم است فقه و احکام اسلامی در مدارس و دانشگاه ها مورد توجه قرار گیرد چرا که شاهد توسعه فساد در جامعه هستیم و این مربوط به یک شهر و دو شهر نیست. هر جا که می رویم، مردم از فساد جان شان به لب شان رسیده است.

 

حجت الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه اگر کسی پارتی و پولی نداشته باشد، هیچ آغوشی برایشان باز نیست و می بینیم که حدود الهی نیز تعطیل شده است.

 

وی بر لزوم ایجاد شعبه های ویژه امر به معروف و نهای منکر در شهرها و مراکز قضایی تاکید کرد و گفت: لازم است قضات در زمینه امر به معروف و نهی از منکر آموزش های لازم را ببینند و آمران به معروف و ناهیان منکر مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

 

وی در ادامه خطاب به آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: در برابر گناه بی تفاوت نباشید و امر به معروف را از رفتار خود شروع کنید و سپس در مرحله بعد تذکر لسانی و در مرحله بعد گزارش به مراجع قضایی را مورد اهتمام قرار دهید.

 

صدیقی ضرورت توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و گفت: در صورت اهتمام به این فریضه است که فساد در جامعه ناامن شده و خوبی پایدار می ماند. وقتی مسئولان جامعه فاسد باشند، فساد در جامعه گسترش می یابد.

 

حجت الاسلام صدیقی آمران به معروف و ناهیان از منکر را کسانی دانست که مقدمات ظهور توسط آنها فراهم می شود. 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم شیرخوارگان حسینی عزاداری محرم محرم همایش شیرخوارگان حسینی مسجد محرم حسینی حضرت علی اصغر ع کانون های مساجد ظهور امام زمان عج امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)

عصر ایران - آلفردو جیمز پاچینو که بیشتر به نام آل پاچینو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیگران جهان است. وی فردی شناخته شده و مورد احترام در دنیای بازیگری است. با این وجود، سلیقه وی در زمینه مد نیز هنوز الهام بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان است. وی به اندازه هنرنمایی خود در فیلم های سینمایی، در زمینه انتخاب لباس و پوشش نیز سلیقه خوبی دارد.

فیلم سینمایی راه کارلیتو (Carlito’s Way) یکی از مشهورترین فیلم های این بازیگر مطرح هالیوود است. ترنچ کت چرمی که وی در این فیلم به تن داشت، همچنان برای افرادی که به سبک پوشش دهه 90 علاقمند هستند، یک گزینه خوب محسوب می شود. راه کارلیتو به کارگردانی برایان دی پالما در سال 1993 اکران شد.

کت چرم بلندی که آل پاچینو در این فیلم پوشیده بود به یکی از محبوب ترین مدل ها در آن زمان تبدیل شد و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازیگر معروفی که در 11 سالگی با الویس پرسلی کارش را شروع کرد(+عکس)

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)