Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:48:31 GMT

شناسایی ۶۷ تخلف ساخت و ساز در حریم راه های خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۰۲۷۲

شناسایی ۶۷ تخلف ساخت و ساز در حریم راه های خوزستان

محسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۷ تخلف در حریم راه‌های خوزستان شناسایی شده است که از این تعداد برای ۶۷ مورد صدور اخطاریه و پیگیری تخلفات انجام و ۴۲ مورد نیز تخریب و قلع قمع شده‌اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه سال گذشته ۴۸۵ مورد تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های استان شناسایی شد، افزود: برای این تعداد اخطاریه صدور و به علت تخلفات ۲۴۴ مورد نیز تخریب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: با توجه به تأکیدهای مکرر و پیگیری‌های مستمر به منظور اجرای دقیق تبصره یک ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها مبنی بر حفظ حریم راه‌ها که خط قرمز راهداری نیز است اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

یوسفی حریم قانونی آزاده راه‌ها را ۶۰ یا ۳۸، بزرگراه‌ها ۳۸ متر، راه‌های اصلی ۲۲.۵، راه‌های فرعی ۱۷.۵ و حریم راه‌های روستایی را ۱۲.۵ متر از آکس محور عنوان کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تأکید کرد این اداره کل بر حسب وظیفه قانونی خود از هر گونه ساخت ساز غیر مجاز در حریم قانونی راه‌ها و ۱۰۰ متر شعاع حفاظتی آن جلوگیری کرده و با متخلفان برابر تبصره یک ماده شش قانونی ایمنی راه‌ها برخورد قانونی می‌کند.

وی بیان کرد: متقاضیان قبل از هر گونه ساخت ساز اعم از تجاری و مسکونی در حاشیه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی برای اخذ مجوز قانونی به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مربوطه مراجعه کنند.

کد خبر 4713345

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن یوسفی اداره کل حمل و نقل خوزستان هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان خرم آباد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر