Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مهدی رفیعی در هفتمین آیین سوگواره "احلی من العسل" در محل حسینیه ثارا... اهواز در جمع دانش آموزان عزادار حسینی بیان کرد: آموزه های عاشورایی باید به نسل های جدید انتقال پیدا کند و یکی از مهم ترین راه های انتقال این آموزه ها آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه این آیین در ۳۹ منطقه آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد افزود:  ترویج فرهنگ عاشورایی، تربیت دانش آموزان با آموزه ها و فرهنگ عاشورایی و ترویج فرهنگ ولایت پذیری در بین دانش آموزان از اهداف برگزاری این سوگواره دانش آموزی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه بخشی از تربیت انتقال ارزش های دینی و ولایی اظهارکرد: پایه و اساس تربیت کودکان و نوجوانان تربیت عبادی و اخلاقی است و برای کاهش آمار آسیب های اجتماعی در جامعه باید دانش آموزان را در زیر سایه ارزش ها و آموزه های اسلامی و ائمه اطهار(ع) تربیت کرد.

سوگواره دانش آموزی "احلی من العسل" هر سال در روز هفتم ماه محرم که به حضرت قاسم الحسن منسوب است توسط آموزش و پرورش در مساجد و حسینه ها و بقاع متبرکه اجرا می شود.

در این سوگواره دانش آموزان با فرهنگ عاشورایی آشنا ، و به یاد شهیدان کربلا عزاداری می کنند.

۷۱۵۸ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیأت عزاداری سوگواره خوزستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی