Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:54:55 GMT

تعریف 156 پروژه محرومیت‌زدایی برای 6 دهستان فارس

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۰۶۰۳

تعریف 156 پروژه محرومیت‌زدایی برای 6 دهستان فارس

به گزارش ایكنا از فارس، محمدصالح مقدسی، مدیر عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس امروز، 16 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه در استان گفت: 6 دهستان در شهرستان‌های اقلید، نورآباد، کازرون، استهبان، جهرم و خرم‌بید برای استان در نظر گرفته شده که 156 پروژه برای آن‌ها تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد پروژه 79 پروژه شروع شده که 40 عدد آن به دستگاه‌ها تحویل موقت شده و مابقی نیز در دست اجرا است همچنین دیگر پروژه‌هایی که شروع نشده به دلایل مختلفی از جمله همراهی نکردن مردم یا مشکلات قومیتی بوده است.
مقدسی با اشاره به فعالیت‌های اجرا شده در دهستان‌های استان فارس بیان کرد: آب شرب، کشاورزی، احداث بند و سیل‌بند، لایروبی قنوات، شبکه فاضلاب، راه روستایی، احداث و مرمت مدرسه و مسجد و غیره بوده است.
مدیر عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر فارس همچنین به اعتبارات در نظر گرفته شده در حوزه عمرانی اشاره كرد و گفت: طی تفاهم‌نامه امضا شده با دستگاه‌های متولی مبلغ قرارداد 15 میلیارد و 268 میلیون تومان بوده است كه 7 میلیارد و 200 میلیون تومان آن تخصیصی سپاه و مابقی مربوط به دستگاه‌های همكار است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي پروژه محروميت زدايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق در اطلاعیه از دستگیری چند نفر از عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم با همکاری اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

این اطلاعیه به این شرح است:
به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم