Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور که به استان فارس سفر کرده است در بازدید از کارخانه فرآوری سنگ برلیان نی ریز اظهار کرد: روند اخذ تسهیلات بانکی برای سرمایه در گردش این کارخانه فراهم می‌شود و به مدیرعامل صنعت معدن و تجارت فارس تکلیف شده است تا در کارگروهی که در استانداری فارس تشکیل خواهد شد بحث اختصاص معدن و تامین مواد اولیه برای این کارخانه سنگ بری را پیگیری و به سرانجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه فرآوری سنگ برلیان نی ریز با سرمایه گزاری حدود ۷۰ میلیارد تومان مدرن‌ترین کارخانه‌ای است که مجهز به دستگاه‌های فراوری سنگ است.

این کارخانه ۳ سال است که تکمیل شده و بخاطر تسهیلات بانکی و نداشتن معدن و مواداولیه که همان سنگ خام است، راه اندازی نشده است.

مشکل این کارخانه حدود یک ماه قبل در رسانه ملی پخش شد و مسئولان قول دادند مشکلات این کارخانه را پیگیری کنند.

انتهای پیام/چ

صحبت های معاون اقتصادی وزیر کشور در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند

سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا دقایقی پیش آغاز شد.

دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ با حضور نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشورهای آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی برگزار شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: فرآوری معادن در آفریقا بسیار مهم است و جمهوری اسلامی در این زمینه دانش دارد و می‎‌تواند به فرآوری معادن کمک کند.

وی افزود: کشت فراسرزمینی از دیگر ظرفیت‌های مهم است، تأمین مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند برای همه فعالان اقتصادی و مراکز تولیدی از سوی آفریقا صورت گیرد.

این خبر درحال تکمیل است…

کد خبر 748038

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • (ویدیو) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند