Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:12:16 GMT

یادواره شهدای روستای یاجیلو شهرستان نمین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۰۶۴۴

یادواره شهدای روستای یاجیلو شهرستان نمین برگزار شد

با حضور اقشار مختلف مردم یادواره شهدای والامقام روستای «یاجیلو» از توابع شهرستان نمین برگزار شد. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یادواره شهدای والامقام روستای «یاجیلو» از توابع شهرستان نمین با حضور اهالی روستا، مسئولان اداری و نظامی شهرستان نمین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نمین در این یادواره بصیرت و پیروی از ولایت را دو صفت مهم و برجسته شهدا دانست و اظهار داشت: بصیرت آگاهی به زمان، فهم سیاست‌های رایج دنیا و دشمن‌شناسی بوده که شهدای والامقام با تکیه بر این شخصه توانستند در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح به پیروزی دست یابند.

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت زینبیه اصفهان برگزار می‌شودیادواره شهدای بخش سبلان اردبیل برگزار می‌شودیادواره شهدای مدافع حرم و منطقه «قالیچیلر» تبریز به روایت تصویر

حجت‌الاسلام محمدی افزود: همان گونه که یک مسلمان باید متدین بوده و فهم درستی از دین داشته باشد  باید از عنصر بصیرت نیز برخوردار باشد چرا که همیشه حق با باطل آمیخته و باعث اشتباه و گمراهی می‌شود و بصیرت فهم انسان را نسبت به شناخت امام زمان خود بیشتر می‌کند.

وی شهدا را الگویی کامل برای جوانان دانست و تصریح کرد: باید با الگوگیری از روحیه ایثار و شهادت شهدا تلاش کنیم تا در مقابل دشمنان به شایستگی مقاومت کرده و تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نمین با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد: ترویج و اشاعه آرمان‌ها و هداف شهدای والامقام که با گذشت و ایثارگری که از خود نشان دادند اجازه نداند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد مورد تاکید بوده و باید در این زمینه همگان تلاش لازم را داشته باشیم.

پخش کلیپ، سخنرانی و اجرای مداحی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در یادواره شهدای والامقام روستای « یاجیلو» از توابع شهرستان نمین بود.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد