Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@10:51:02 GMT

جزییاتی از جلسه پیشکسوتان استقلال با وزیر

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۰۷۷۰

جزییاتی از جلسه پیشکسوتان استقلال با وزیر

به گزارش وانانیوز، 

صبح روز پنجشنبه جمعی از پیشکسوتان استقلال در دیداری با وزیر ورزش حضور یافتند که مباحثی پیرامون این باشگاه مطرح شد. 

این جلسه توسط تعدادی از پیشکسوتان استقلال ترتیب داده شده بود و از اول قرار نبود با حضور این تعداد برگزار شود. علی جباری به همراه چند تن دیگر از اعضای کمیته پیشکسوتان این باشگاه هماهنگی‌های مربوط به این نشست را انجام داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حسین فتحی مدیرعامل آبی پوشان پس از اطلاع از این نشست، به همراه چند پیشکسوت دیگر در جلسه حضور پیدا کرد تا مباحث پیرامون باشگاه در حضور وی طرح شود.

در این جلسه علی جباری به گلایه از مدیریت باشگاه پرداخت و در حضور فتحی به وزیر گفت ما بارها در خصوص مسائل مربوط به باشگاه خواهان جلسه با مدیرعامل بودیم که ایشان این وقت را به ما ندادند و سئوال من از آقای فتحی این است که شما چقدر کار دارید که برای دیدن پیشکسوتان این باشگاه فرصت ندارید.

پرویز مظلومی و بهتاش فریبا دیگر پیشکسوتان حاضر در این جلسه در خصوص کمیته فنی باشگاه صحبتهایی را طرح کردند و گلایه آنها از تعطیلی این کمیته و نادیده گرفتن اعضای آن بود.

عبدالعلی چنگیز مهاجم دهه شصت آبی پوشان  در این نشست مباحثی کلی در خصوص آکادمی‌ها و آموزش در سنین پایه مطرح کرد که وزیر ورزش به علت کمبود وقت مایل به ادامه این بحث نبود و خواست تا حاضرین در جلسه در خصوص مشکلات استقلال صحبت کنند.

اصغر حاجیلو سرپرست سابق و مدیر کنونی آکادمی باشگاه استقلال نیز در این نشست از مشکلات ناشی از بی پولی در ابتدای فصل و سختی‌هایی که در اردوی ترکیه تحمل کردند سخنانی بیان داشت.

محمد نوری دیگر پیشکسوت آبی پوشان نیز با گلایه از نوع انتصاب ها در این باشگاه گفت: به نظر می رسد باشگاه سیاست مناسبی برای انتخاب ها و انتصاب ها نداشته باشد و مشاوران خوبی به مدیران باشگاه در این خصوص مشورت های لازم را نمی دهند.

امیر حسین فتحی ترجیح داد در این نشست بیشتر شنونده باشد و از پاسخگویی به پیشکسوتان به خصوص منتقدانش خودداری کرد.

وزیر ورزش به عنوان جمع‌بندی نشست به صورت تلویحی حمایتش از امیر حسین فتحی را اعلام داشت و از او خواست بیشتر از گذشته پیگیر مسائل مربوط به این تیم باشد تا مشخص شود وزیر فعلا هیچ برنامه ای برای انجام تغییرات در مدیریت استقلال ندارد.

وی همچنین در جمع حاضرین تاکید کرد شخصا تمایلات رنگی به هیچ یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس نداشته و مباحث مطرح شده بین هواداران دو تیم، ناشی از تعصبات فراوان و برداشت های ذهنی شان می باشد.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران امیرحسین فتحی وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت