Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید نورافکن، کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد، حق این تیم در دیدار دوستانه روز گذشته مقابل ازبکستان شکست نبوده است. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، امید نورافکن در مورد دیدار دوستانه تیمش برابر ازبکستان گفت: شرایط بازى اول در زمین حریف متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ازبکستان در تمام رده‌هاى سنى تیم بسیار خوبى است و ما با تیم‌هاى این کشور معمولاً فاصله زیادى نداریم. با این وجود در بازى دیروز حق‌مان شکست نبود، هرچند اشتباهات فردى زیادى داشتیم.

کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان افزود: متأسفانه بازى اول را واگذار کردیم البته بازى‌هاى دوستانه براى شناخت و آزمایش نفرات در پست‌هاى مختلف است. بعد از بازى‌هاى تهران بعضى از بچه‌ها به جمع ما اضافه شدند که نیاز به هماهنگى بیشترى دارند. حتماً در بازى دوم تلاش مى‌کنیم نتیجه خوبى کسب کنیم.

شکست امیدهای ایران مقابل ازبکستان

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم بسکتبال «کشاورز قم» در آخرین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی به مصاف تیم فرخ دانه کیمیای شهرکرد رفت و با وجود قبول شکست ۶۴ – ۵۸ به عنوان تیم دوم گروه هفتم راهی مرحله بعد شد.

نماینده قم در بازی نخست دور برگشت تاک کاشان را ۶۱ – ۲۱ شکست داده بود تا در پایان بازی‌های این گروه با دو پیروزی و دو شکست و ۶ امتیاز در رده دوم گروه قرار بگیرد.

سالن شهید رضاییان قم میزبان بازی‌های دور برگشت گروه هفتم لیگ بسکتبال امید‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد