Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تعداد کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی را ۸۵۸ هزار مشترک اعلام کرد و گفت:شماره تلفن ۷۶۰ هزار مشترک (حدود ۸۹ درصدکل مشترکین) در این سامانه ثبت شده است.

فرج نیا افزود:سالانه در شرکت توزیع برق استان ۳ میلیون و ۵۱۰ هزار نسخه قبض برق با هزینه ۳۳۵ میلیون تومان چاپ و توزیع می‌شودکه این آمار در کشور سالانه ۳۶ میلیون نسخه قبض برق استکه برای چاپ آن حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیارد تومان هزینه می‌شود و برای آن حدود ۱۲ هزار درخت باید قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:در پایان هر دوره یک پیامک به مشترکین ارسال و در آن شناسه قبض و شناسه پرداخت اعلام می‌شود و مشترکین با مراجعه به سامانه اینترنتی نسبت به پرداخت هزینه برق خود اقدام خواهند کرد.

فرج نیا گفت: مشترکینی که تاکنون در سامانه‌های شرکت توزیع برق ثبت نام نکرده اند با ارسال اشتراک هشت رقمی خود به سامانه ۵۰۰۰۴۱۲۱ و ۲۰۰۰۱۵۲۱ می‌توانند اقدام به دریافت قبض الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق استان از مهرماه کنند.

 

انتهای پیام/ش

طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان اجرا می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی امروز در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهار کرد: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است و اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می شود.

مکفی ادامه داد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی