Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:45:06 GMT

نهضت عاشورا جریان هدایتگر وبصیرت افزا است

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۱۰۵۹

نهضت عاشورا جریان هدایتگر وبصیرت افزا است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسمعیل حسینی مازندران ظهر شنبه در مراسمی به مناسبت ایام سوگواری سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سی وسومین سالگشت بسیجی شهید سرهنگ حبیب الله صمدی فرمانده مالک اشتر اظهار داشت: در تاریخ بشریت هیچ پدیده‌ای همچون حادثه کربلا افکار عمومی را به خود معطوف نکرده و ماندگار نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نهضت عاشورا یک جریان هدایتگر و بصیرت افزاست که نباید اجازه دهیم به انحراف کشیده شود زیرا واقعه عاشورا دارای پیام‌های بسیار عمیقی برای بشریت است گفت: در هر انقلابی مانند نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران استمرار و پایبندی به اصول و نگهداری ارزش‌های آن انقلاب کار بسیار بزرگی است که نیاز به ایثار و فداکاری زیادی دارد.

وی تصریح کرد: باید با تقویت قوه ایمان و تقوا، باورهای دینی خود را خالص نگه داریم و از امکانات موجود در جهت ترویج فرهنگ نهضت عاشورا و جلوگیری از آسیب‌ها و هجمه نرم دشمن بهره ببریم.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و پلیس امنیت نیروی انتظامی استان مازندران در بخش دیگری با اشاره به نقش ارزنده شهدا در پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: شهدای ما سرمایه‌های ارزشمند و نماد اقتدار و ایثار و مجاهدان فی سبیل الله هستند که با فداکاری خود به انقلاب اسلامی ایران و مردم عزت و عظمت بخشیدند و فرهنگ غنی شهادت و ایثار را در جامعه اسلامی گسترش دادند.

وی افزود: خانواده شهدا مایه سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با استقامت خود و صبر و شکیبایی ادامه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند و خدمت به خانواده‌های شهدا برای ما افتخاری بزرگ است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی شهادت را بالاترین درجه ایثار و محبوب ترین مقام نزد خداوند برشمرد و ابراز کرد: شهادت نه تنها برای کسانی که توفیق آن را می‌یابند رستگاری بزرگ محسوب می‌شود بلکه در بعد اجتماعی آن باعث حفظ و بقای موجودیت نظام اسلامی و ارزش‌های دینی می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات وپلیس امنیت نیروی انتظامی استان مازندران خون پاک شهدا را ارمغان آور عزت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی عنوان و شهدا و خانواده آنها را انتخاب شوندگان از طرف خداوند متعال خواند.

کد خبر 4713452

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران سید اسماعیل حسینی عاشورا هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان خرم آباد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان