Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سرهنگ حسن شجاعی نسب ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان پلیس در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی تمهیدات ویژه‌ای را اندیشیده است.

به گزارش تسنیم وی افزود: یکی از تمهیدات لازم در ایام محرم و ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین حفظ نظم و انضباط شهری و دسته جات و هیئت های عزاداری در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا 2 هزار و 210 مامور در بیش از 700 تیم گشتی در ایام عزاداری امام حسین(ع) و در طرح های ترافیکی این ایام جهت نظم بخشی به مراسمات عزاداری پیش بینی شده است.

شجاعی نسب با بیان اینکه در روز عاشورا پایگاه ها و ایستگاه های ثابت و سیار را در خیابان های مطهری، شهدا و سایر خیابان ها پیش بینی کرده ایم، تصریح کرد: همچنین در این ایام امنیت منازل و خودروها نیز به منزله تمرکز عزاداران از برنامه های اولویت دار پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همیاران پلیس در ایام محرم با نظارت پلیس و ظرفیت هیات های عزاداری پیش بینی شده است که با کاور معین مشخص هستند و پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در هیات ها و حواشی آن حضور خواهد داشت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی یادآور شد: عزاداران حسینی باید مراقب باشند تا اعمال دور از شأن و منزلت اسلامی و هرگونه خرافه پرستی را که موجب سوء استفاده معاندین خواهد شد را استفاده نکنند.

شجاعی نسب از فعالیت گروه های امر به معروف و نهی از منکر در روز عاشورا و تاسوعای حسینی خبر داد و اظهار داشت: در این ایام نیروی انتظامی با هرگونه اعمال هنجار شکنانه برخورد خواهد کرد.

وی افزود: همچنین باید هواسمان باشد که معاندین به نظام و ملت ایران این همه شور حسینی را تحمل نخواهند کرد و ممکن است اقداماتی را انجام دهند، بنابراین لازم است عزاداران هرگونه تحرکات مشکوک را با همکاران ما در میان بگذارند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ناجا تاسوعا عاشورا نیروی انتظامی ایام محرم صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند

رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۵:۱۰ بامداد امروز در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، در اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق ۲ نفر جان خود را از دست دادند. 

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یکدستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 

وی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • برخورد خشن سه پلیس آمریکا با دانشجوی دختر + فیلم
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه