Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، منابع خبری در رژیم صهیونیستی امروز شنبه از حمله پهپادی از نوار غزه به یک خودروی نظامی صهیونیستی خبر دادند.

وبسایت خبری «ماکو» رژیم صهیونیستی فلسطینی‌ها را گروه‌های تروریستی خواند و نوشت، «یک تیم تروریستی امروز شنبه یک پهپاد مسلح از غزه به اسرائیل فرستاد. این پهپاد از مرز عبور کرد و به نظر می‌رسد که حامل بسته‌های انفجاری بوده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فلسطینی شهاب به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش کرد، «سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی از آسیب دیدن یک خودرو نظامی داد که در نتیجه حمله یک پهپاد بوده است».

شهاب نوشت: آویخای ادرعی سخنگوی ارتش (رژیم صهیونیستی) گفت، پهپاد کوچکی که از جنوب غزه وارد شده است، ظاهرا بسته‌ای انفجاری در محدود مرزی رها کرده و فورا به داخل نوار غزه بازگشته است. کسی مصدوم نشده اما خسارتی جزئی به خودرو نظامی وارد شده است».  


تصویر منتشر شده از خودرو هدف گرفته شده

 

در همین ارتباط، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز از یک عملیات فردی فلسطینی در شهر «عزون» واقع در شرق «قلقیلیه» کرانه باختری خبر دادند. در این عملیات که با استفاده از سلاح سرد انجام شده، دو تا سه صهیونیست زخمی شده‌اند که حال یکی از آنها وخیم است.

روزنامه «معاریو» در وبسایت خود گزارش کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محل عملیات مستقر شده‌اند و ظاهرا مجری عملیات، یک نوجوان پانزده ساله فلسطینی بوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

نظامیان صهیونیست به حمله‌های خود به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه داده و شماری دیگر از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز به مناطقی از کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

از سوی دیگر منابع وابسته به هلال احمر فلسطین از زخمی شدن دو نفر در عزون در نزدیکی قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی نیز به درگیری‌هایی اشاره کردند که میان نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی در جریان یورش آن‌ها به شهرک عزون رخ داده است.

در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران رخ داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منزلی درمنطقه الطور در نابلس نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی نیز اعلام کرد که اشغالگران از روز گذشته تاکنون ۱۲ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده اند.

طبق این آمار، شمار بازداشت شدگان به دست اشغالگران در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون به ۸۵۰۵ فلسطینی رسیده است.

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است