Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت دانشمند بازداشتی ایران، درباره استعفای رییس دانشگاه شهیدبهشتی گفت: این استعفا کاملا براساس خواسته حسن صدوق اتفاق افتاده است. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید دانشگاه شهید بهشتی که صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار شد، گفت: تغییر رییس دانشگاه شهیدبهشتی به خاطر استعفای حسن صدوق بوده و هیچگونه فشاری برای کناره‌گیری وی از سمتش وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامی ادامه داد: درواقع از آنجایی که صدوق در شرف دوران بازنشستگی قرار دارد، درخواست کردند، برای پرداختن به فعالیت‌های پژوهشی و حاضر شدن در کلاس درس فرصتی به وی داده شود.

به گفته وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، هیچکس حتی از طرف نهاد‌های امنیتی فشاری برای استعفای صدوق فشار نیاورده است.

وی درباره استاد و دانشمند ایرانی دانشگاه تربیت مدرس که هم‌اکنون در بازداشت نیرو‌های آمریکایی است، توضیح داد: متاسفانه هنوز خبر جدیدی در این زمینه نداریم و وزارت امور خارجه قرار است این کار را پیگیری کند. چرا که ما به پیگیری موارد رخ داده در خارج از کشور دسترسی نداریم.

غلامی همچنین در خصوص ورود دیوان عالی اداری کشور به اعتراض داوطلبان نظام قدیم کنکور ۹۸ گفت: من فکر می‌کنم بحث کنکور یک بحث مشخص و معین است و چیزی برای اینکه احیانا دیوان عالی کشور بخواهد به آن بپردازد وجود ندارد، اما حالا باید منتظر شد تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهیدبهشتی منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند

به گزارش «تابناک»، یک منبع آگاه شب گذشته در گفت و گو با مهر با اعلام این خبر گفت: ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

عصر دیروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدیدی در راه کشور | رگبار بهاری در این استان ها | چه زمانی هوا گرم تر می شود؟
  • راه‌حل نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز برای تورم ایران
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی در کراچی
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • وضعیت امروز دانشگاه‌های آمریکا دستاورد عملیات «وعده صادق» است
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • ماجرای دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی پاکستان + عکس
  • بررسی ادعاها درباره مدرک دکترای افتخاری رئیسی
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند