Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@03:52:09 GMT

تحویل تمام خودرو‌های معوق سایپا تا پایان مهر

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۲۱۴۳

به گزارش صدای ایران از تسنیم، مجید باقری گفت: با توجه به تکمیل و تجاری‌سازی تعداد زیادی از خودرو‌های دارای کسری قطعات و همچنین اجرای موفقیت‌آمیز طرح عبور مستقیم و تولید همه محصولات سایپا به‌صورت کامل، تا پایان مهرماه همه تعهدات مربوط به سال 97، تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: خودرو‌های پرتیراژ قابل عرضه سایپا مشمول این طرح خواهند بود و ثبت‌نام‌کنندگان محصولات خانواده رنو، برلیانس و آریو که به دلیل بدعهدی و ترک ایران از سوی شرکای خارجی از خودرو‌های غیرقابل تولید هستند در صورت مشارکت در طرح تبدیل، خودرو‌های تبدیلی خود را تحویل می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته باقری در چندماه گذشته، بخشی از محصولات خانواده پراید و تیبا به‌دلیل کمبود تعدادی از قطعات پیشرفته، به‌صورت ناقص تولید می‌شد که این روند با تلاش مدیریت ارشد سایپا در حال حاضر به روال عادی بازگشته و موجب تسریع در تحویل خودرو‌ها شده است.

وی ادامه داد: سایپا به‌دلیل جایگزینی هر یک از محصولات برند مشترک با دو یا سه محصول قابل عرضه خود، با افزایش تعهدات در خصوص تعداد خودرو‌های تحویلی مواجه شد که این امر، زمینه طولانی شدن روند تحویل محصولات را ایجاد کرد.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش گفت: در حال حاضر به‌طور همزمان، پاسخ‌گویی به پیش‌فروش‌های مربوط به سال 97، فروش‌فوری و فروش‌اعتباری سال 98 و همچنین اجرای طرح‌های جایگزینی خودرو‌های خارجی را در دستور کار داریم که مشمول حجمِ زیادی از محصولات قابل عرضه در رده‌های مختلف است.

باقری افزود: پس از پایان تحویل خودرو‌های معوقه سال 97، پاسخ‌گویی به همه تعهدات سال جاری را نیز به‌سرعت آغاز خواهیم کرد تا هم میزان تقاضای موجود را به تعادل برسانیم و هم زمینه تنظیم بازار را فراهم کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سایپا خودرو صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا

آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) خواهد بود.

به گزارش مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

دیگر خبرها

  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟