Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:19:21 GMT

حوادث رانندگی در استان مرکزی ۴ کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۲۱۷۸

حوادث رانندگی در استان مرکزی ۴ کشته بر جا گذاشت

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ایرج کهریزی" افزود: در نخستین سانحه رانندگی که روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر پنج جاده توره - ملایر رخ داد، راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرد و ۲ سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی اظهار داشت: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این تصادف را توجه نداشتن به جلو از سوی راننده خودرو اعلام کرد.
وی خاطر نشان کرد: در سانحه ای دیگر که روز گذشته اتفاق افتاد، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۸ لاین غربی محور ساوه - تهران، راننده و یک سرنشین خودروی پژو در دم فوت کردند و یک سرنشین دیگر آن نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.
رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در سومین حادثه رانندگی نیز روز گذشته، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام در کیلومتر ۴۵ لاین شمالی، محور ساوه - همدان به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه جان باخت و راننده و دیگر سرنشین خودرو نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ کهریزی افزود: با توجه به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی و حجم سنگین بار ترافیکی محورهای ارتباطی در این ایام، باید با صبر و آرامش بیشتری در جاده ها به رانندگی پرداخت.

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه اتوبوس مسافربری یک میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق توقیف شد. 
سرهنگ "محمدعقیل سلگی"  افزود: ماموران انتظامی شهرستان در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه اتوبوس مسافری حامل این میزان کالای قاچاق مطلع شدند.

وی اظهار داشت: با مراقبت های نامحسوس پلیس، خودرو شناسایی و متوقف شد و با هماهنگی مقام قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودرو با نظریه کارشناس پلیس آگاهی یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شامل هفت هزار و ۳۲۲ قوطی نوشیدنی، ۹۳ کیلوگرم آب نبات، ۲۵۷ کیلوگرم شکلات صبحانه و ۲ دستگاه ماشین لباس شویی قاچاق کشف شد.
سرهنگ سلگی افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

عرضه کنندگان ۱۳ کیلوگرم شیشه در استان مرکزی دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: ۱۳ کیلو و۳۶۰ گرم ماده مخدر صنعتی شیشه در عملیات مشترک با پلیس استان های بوشهر و هرمزگان کشف شد.

سرهنگ "احمد رضا چگنی" افزود: در پی کسب خبری در خصوص جاسازی و انتقال مواد مخدر توسط ۲ نفر از توزیع کنندگان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی اظهارداشت: پس از اتمام تحقیقات و با هماهنگی مرجع قضایی، سرانجام محل تردد و جابه جایی مقادیری مواد مخدر از سوی پلیس استان در یکی از محورهای جنوبی کشور مورد رصد قرار گرفت و دستگیری این سوداگران با همکاری پلیس استان های بوشهر و هرمزگان آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته خودروی متهمان شناسایی و در عملیاتی متوقف شد و هر دو نفر دستگیر و مقدار ۱۳ کیلو و ۳۶۰ گرم ماده مخدر شیشه از آنان کشف شد.
سرهنگ چگنی خاطر نشان کرد:‌ متهمان دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

۶۹۹۱/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا استان مرکزی حوادث رانندگی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه