Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد اظهار داشت : بر اساس این ارزیابی، سیستان و بلوچستان علاوه بر کسب عنوان برتر استان‌های تیپ 3 کشور، با کسب 70 امتیاز همراه با استان های آذربایجان شرقی، قزوین و چهارمحال و بختیاری بر سکوی نخست کشور ایستاد.
وی گفت : راه اندازی خانه های ورزش روستایی در دورترین نقاط استان و مناطق صفر مرزی ، برگزاری جشنواره های مختلف ویژه ورزشکاران مناطق روستایی، برگزاری جام نوروز، جام رمضان، جام دهه فجر، برنامه های مبارزه با مواد مخدر، المپیاد ورزش روستاییان، برگزاری جشنواره و برنامه های فرهنگی، جشنواره جام نشاط و تندرستی، برگزاری المپیاد جام خوشه چین، برگزاری مسابقات شتر دوانی ، حمایت از ورزش مناطق محروم ، جام نشاط و تندرستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از مهمترین اقدامات این اداره کل در حوزه ورزش روستایی با مشارکت قابل تقدیر هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان دهه فجر سیستان و بلوچستان ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز میگوید: این جشنواره با نمایش 47 اسب اصیل کردی همراه بود.
مصطفی حق پرست افزود: در این رویداد سوارکارانی از استان های کردستان ، کرمانشاه ، کرمان ، آذربایجانهای شرقی و غربی ، اصفهان و اقلیم کردستان عراق شرکت داشتند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان سقز هم گفت: اسب کُرد به دلیل داشتن برخی خصوصیات بارز از جمله قد متوسط ۱۵۰ - ۱۴۰ سانتیمتر، بدن کوتاه و در مجموع عضلانی با زیر بند محکم، بسیار باهوش، مطیع، صبور و مقاوم در مسافت‌های طولانی، دارای سینه فراخ و به حد قابل قبولی عضلانی، پرنفس شناخته شده است.
لقمان حسنی با بیان اینکه اسب کُرد شامل سه تیره جاف، افشاری و سنجابی است افزود: این جشنواره نه تنها موجب توسعه ورزش سوارکاری و معرفی آن می‌شود بلکه در توسعه صنعت اسب بویژه اسب کُرد و توسعه صنعت گردشگری نیز تاثیرگذار است.
در استان کردستان حدود یک هزار و ۲۰۰ راس اسب وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ مورد آن ثبت و حدود ۲۰۰ راس نیز در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان