Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، هفتمین نشست ستاد شهر دوستدار کتاب فیروزآباد امروز، 16 شهریورماه با حضور مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و امور رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سید کمال علوی، فرماندار شهرستان فیروزآباد، سلیمان شریفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد و سایر اعضا ستاد در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمان شریفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد شهر دوستدار کتاب فیروزآباد در این مراسم گزارشی از روند شکل‌گیری ستاد شهر دوستدار کتاب فیروزآباد و برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده در این حوزه ارائه كرد و از عزم راسخ این شهرستان جهت انتخاب در ششمین جشنواره ملی شهر دوستدار کتاب ایران خبر داد.
شریفی بیان كرد: با تجربه بسیار ارزنده‌ای که در پی انتخاب روستای جایدشت فیروزآباد به عنوان روستای برتر دوستدار کتاب در پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب تهران کسب کردیم و با تعامل سازنده و همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های فرهنگی و مسئولین شهرستان و مرکز استان، عزم خود را جزم كرده‌ایم تا با نامزدی شهر فیروزآباد برای کسب عنوان شهر دوستدار کتاب و پایتخت کتاب ایران به این هدف بزرگ و ارزشمند دست یابیم؛ هرچند هدف اصلی و غائی ما ارتقای سطح فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان است.
مهدی امیدبخش، معاون فرهنگی و امور رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در این نشست گفت: آخرین فرصت جهت جمع‌بندی و ارسال مستندات شهرهای نامزدی عنوان پایتخت کتاب به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی شهر دوستدار کتاب در تهران تا دی‌ماه سال جاری است.
وی افزود: تشکیل دبیرخانه شهر دوستدار کتاب با شعار ویژه هر شهر و با هدف هماهنگی و پیگیری اهداف و برنامه‌ها، یکی از شاخص‌های مهم جهت تحقق اهداف ستاد شهر دوستدار کتاب است که با پشتیبانی اعضای حقوقی و حقیقی و سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان تشکیل شود و از طرفی استفاده از تجربیات مجری طرح روستای جایدشت فیروزآباد که منتخب پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار هستند، بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.
امیدبخش، نقش شهرداری و شورای اسلامی شهر را در رسیدن به این هدف بی بدیل و بسیار مهم دانست و این دو سازمان را مؤثرترین عضو در موفقیت یا عدم موفقیت طرح‌ها و برنامه‌های حوزه کتاب و کتابخوانی خواند.
معاون فرهنگی و امور رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بیان كرد: اگر همه دستگاه‌های دولتی نقش خود را به درستی انجام دهند و بخش خصوصی نیز حضور پر رنگی داشته باشند احتمال موفقیت بیشتر خواهد شد.
سید کمال علوی، فرماندار این شهرستان هم در این نشست گفت: با توجه به شاخص‌های فرهنگی و هنری، دینی، تاریخی و تمدنی، فیروزآباد شایسته تلاش جهت کسب عنوان پایتخت کتاب ایران است لذا از تمامی مسئولین و مردم فهیم فیروزآباد خواهش دارم که نهایت کوشش و تلاش خود را در جهت رشد فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دستیابی به این هدف بزرگ به‌کار گیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي پايتخت كتاب ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟