Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:36:48 GMT

شروط واگذاری مجموعه مرغوبکار به استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۲۶۳۴

شروط واگذاری مجموعه مرغوبکار به استقلال مشخص شد

کامبیز رنجبر روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در صورت واگذاری مجموعه‌ها باید تمامی هزینه‌ها و اجاره آنها پرداخت شود که در این خصوص باشگاه استقلال از زمان تحویل، هیچ مبلغ اجاره‌ای را به خزانه دولت پرداخت نکرده است.

وی با بیان اینکه به علت عمر مجموعه، باید تعمیراتی کلی هر ساله در مرغوبکار اجرا شود، خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر هزینه تعمیرات از جمله وضعیت چمن، سکو، نور مجموعه و رختکن از طریق این اداره پرداخت شده و هم اینک این مجموعه در شرایط و وضعیت ایده آلی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران نیز ادامه داد: در حال حاضر برخی از مجموعه‌های چند منظوره و آبی این ورزشگاه به بخش خصوصی واگذار شده که در صورت واگذاری نهایی آنها نیز در اختیار باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت.

ورزشگاه شهید مرغوبکار با وسعت حدود چهار هکتار در منطقهٔ خیابان رجایی، هزار دستگاه نازی آباد قرار دارد که در سال ۱۳۷۶ با موافقت رئیس جمهور وقت به مدت ۲۰ سال در اختیار استقلال قرار گرفت.

رییس اداره ورزش جنوب غرب تهران همچنین به واگذاری دو مجموعه ورزشی امام رضا(ع) و شهید کاظمی شهرداری به باشگاه سرخ‌آبی پایتخت اشاره کرد و گفت: مدیریت این مجموعه‌ها سه سال گذشته (۲۶دی ماه ۹۴) در قالب بسته‌ای حمایتی توسط شهرداری سابق تهران به ۲تیم پرطرفدار پایتخت صورت گرفت.

به گفته وی، توافق و تمدید آن مجموعه‌ها توسط شهردار و مدیران ۲باشگاه صورت خواهد گرفت.

براین اساس مدیریت ورزشگاه‌های امام رضا (ع) واقع در منطقه ۱۸ (باشگاه استقلال) و شهید کاظمی در منطقه ۱۹(باشگاه پرسپولیس) پایتخت قرار دارد.

۸۰درصد مجموعه های دولتی جنوب غرب تهران فرسوده است

رنجبر ادامه داد: در حال حاضر۲۰ مجموعه تحت نظارت اداره کل و ۲۶۰ مجموعه به طور خصوصی در جنوب پایتخت فعالیت دارند که از این حیث عمر ۸۰درصد از اماکن ورزشی این نهاد عمر بالای ۳۰سال را دارند.

وی با بیان اینکه برای تعمیرات و بازسازی این مجموعه ها بیش از ۵میلیارد تومان اعتبار نیاز است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با محقق شدن این بودجه بتوان گام‌های بزرگی برای توسعه ورزش جنوب پایتخت برداشت.

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران با احتساب ۲۸۰مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی سرانه ورزش برای هر شهروند ۳۰سانتی متر مربع است.

رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران به طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در این پهنه اشاره کرد و گفت: این اداره با اختصاص ۳۳۵ پایگاه ورزشی در مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸و ۱۹ خود توانست بیش از ۱۲۰هزار استعداد را تحت پوشش خود قرار دهد.

وی ادامه داد: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی حیاتی بوده و این اداره درصدد است تا با ایجاد پایگاه های آموزشی و تفریحی گام مهمی در این بخش بردارد.

جنوب غرب تهران به عنوان یکی از نقاط محروم از نظر سرانه ورزشی در تهران مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ پایتخت را شامل می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان تهران لیگ برتر استقلال لیگ برتر فوتبال ایران ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6097759

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • شهرداری خواهان بام خرم‌آباد/ چراغ سبز منابع طبیعی استان
  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در پایتخت/ «پساب» مهم‌ترین مشکل زیست‌محیطی کارواش‌ها
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت