Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :طرح مطالعاتی امکان سنجی یکطرفه کردن خیابان شهرداری و اجرای پارکینگ گردشگری نمایشگاه بین المللی با حضور محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت شهری منطقه یک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش امتداد ، علیخانی با حضور در شورای اداری شهرداری منطقه یک پس از ارایه دو طرح مطالعاتی – ترافیکی این منطقه توسط مهندسین مشاور اظهار داشت: منطقه یک بدلیل بافت کوچه باغی و معابر کم عرض و غیر قابل توسعه دچار مشکلات ترافیکی است که امیدواریم با مطالعات کاربردی در حال انجام این وضعیت به نتیجه برسد و ترافیک منطقه یک ساماندهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساماندهی ترافیکی و کاهش آلودگی هوا را مهمترین مطالبه مردم از مدیریت شهری دانست و گفت: اولویت همه کمیسیون های شورای شهر و شهرداری تهران در حال حاضر رسیدگی به این مطالبه است و مناطق نیز باید آن را در دستور کار قرار دهند و با مطالعات در حال اجرا در منطقه یک نیز اقدامات اساسی در زمینه بحث ترافیکی به انجام خواهد رسید که نیاز است این مطالعات در مطالعات جامع ترافیکی شهرداری تهران نیز لحاظ شود تا پس از تصویب شورای شهر و شورای عالی ترافیک به اجرا برسد.

وی منوریل را یکی از مدهای کاربردی در حمل و نقل شهری دانست که متاسفانه بدلیل عدم اطلاع رسانی صحیح و کارهای غیر اصولی و غیر کارشناسی به نتیجه نرسید.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک نیزبا اشاره به اجرای طرح های مطالعاتی ترافیکی در سه محور شرقی- میانی و غربی منطقه یک افزود: با اجرایی شدن این طرح ها شاهد روان سازی ترافیکی در محورهای شهید باهنر، چیذر،جماران، تجریش ، خیابان شهرداری، پارک وی ، ولنجک و… خواهیم بود.

وی اتصال خط ۱ به ۳ مترو، اجرای رینگ ترافیکی میدان تجریش و خیابان شهرداری و پلازای شهری در این محدوده و اجرای پایانه گردشگری نمایشگاه بین المللی را از جمله این طرح ها دانست .

گفتنی است در این دیدار از پروژهای سطح منطقه بازدید شد و درصد پیشرفت آنها مورد رضایت رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر قرار گرفت و فرایند آماده سازی پل بزرگراه چمران و خیابان ۳۵ متری افتخاری بررسی شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه‌راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته بیشتر اقدامات که از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان تعریف شده بود، توسط شهرداری انجام شد؛ در این راستا ۹۵ درصد از بودجه مصوب منجر به اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری در منطقه ۵ شهرداری شده است.

وی افزود: بودجه سال جاری ۱,۸۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته و در این راستا اقداماتی در حوزه طراحی در دستور کار شهرداری گرفته شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر شهر اصفهان در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار قرار دارد.

کارگر اظهار کرد: در این زمینه همچنین پروژه رفع گلوگاه‌ها، آزادسازی‌ها و اقدامات مربوطه انجام خواهد شد.

کد خبر 748495

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است