Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@20:11:42 GMT

شلیک شکارچیان متخلف به محیط بانان پارک ملی گلستان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۲۷۸۲

شلیک شکارچیان متخلف به محیط بانان پارک ملی گلستان

گلستان-مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: پس از درگیری مسلحانه و تیراندازی شکارچیان غیرمجاز، محیط بانان پارک ملی گلستان با تلاش چند ساعته موفق به دستگیری متخلفان شدند.

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: پس از درگیری مسلحانه و تیراندازی شکارچیان غیرمجاز، محیط بانان پارک ملی گلستان با تلاش چند ساعته موفق به دستگیری متخلفان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا کنعانی، اظهار کرد: عصر جمعه ۱۵ شهریورماه محیط بانان پارک ملی گلستان در منطقه توپ تقر محدوده لهندربا، دو نفر شکارچی غیر مجاز که با سلاح های شکاری به قصد شکار غیر مجاز وارد پارک ملی گلستان شدند را مشاهده کردند.

وی افزود: محیط بانان بلافاصله دستور ایست و توقف صادر کردند، اما شکارچیان اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت محیط بانان کردند.

کنعانی بیان کرد: این تیراندازی موجب کشته شدن یکی از اسب های سازمانی همراه محیط بانان شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه پس از تلاش پنج ساعته محیط بانان با وجود تیراندازی های مستقیم، در نهایت ساعت ۲۱ شب موفق به دستگیری متخلفین شدند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پارک ملی گلستان شکارچیان متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

به گزارش ورزش سه،مس رفسنجان در شبى كه موقعيت‌های دو رقمی گل‌زنی را برابر پیکان از دست داد بالاخره در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
زننده تک گل مس جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی ششمین گل فصل خودش را در جام حذفی به ثمر رساند بعد از ثبت ۵ گل در رقابت‌های لیگ.

ویدئو: 330995

نکته جالب توجه اینکه جلال چهار بار با شوت‌های سنگین خودش در‌وازه حریفان مس را باز کرده، یک شلیک سنگین در بازی مقابل ذوب‌آهن ، دو شوت زیبا در بازی مقابل نساجی و چهارمین شوت گل‌ساز با پاس سعید واسعی  برابر پیکان در جام حذفی.

جلال در مرکز خط میانی مس با همین شوت‌ها همچنین یک گل دیگر برابر آلومینیوم و یک ضربه پنالتی برابر سپاهان مجموعا با ۶ گل در این فصل بهترین گل‌زن تیم نویدکیاست.

دیگر خبرها

  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان