Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بیان اینکه مسئولین و همه ما بدانیم که همگی در قیامت پاسخگوی شهدا خواهیم بود،گفت: رئیس جمهور در سازمان ملل و ملاقات ها عزت و اقتدار ما را حفظ کنند و فریاد بزنند و نترسند که خدا با ما است. ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان در یادواره 72 شهید عاشورایی محله شنب غازان تبریز با بیان اینکه شهدا حق حیات به گردن همه ما دارند، اظهار داشت: دنیای استکبار در طول تاریخ هر جا یادی از امام حسین (ع) آمده، مقابله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بزرگترین ظلم به یاران و ارادتمندان اباعبدالله (ع) را سلسله منحوس پهلوی کرده، رضاخان بعد از سفر به ترکیه، عزاداری برای امام حسین (ع) را ممنوع کرد و مردم مخفیانه عزاداری می‌کردند.

عراقچی: هیچ مذاکره مجددی درباره برجام صورت نخواهد گرفت/ گام سوم برداشته می‌شود   بیانیه قدردانی 150 نماینده از مواضع رئیس جمهور برای عدم مذاکره با آمریکا   مذاکره با غربی‌ها دستاوردی برای ملت و کشور نخواهد داشت

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان، تبریز، اردبیل و زنجان در مبارزه برای زنده نگهداشتن یاد نهضت عاشورا نقش بیشتری داشته‌اند.

وی ادامه داد: در این روزها صحنه‌های زیبایی را در دستجات عزاداری تبریز با شعارهای سنتی و انقلابی می‌بینم، البته به بعضی‌ها تذکر دادم بیشتر به جنبه شعوری و علمی نهضت امام حسین (ع) توجه کنند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با انتقاد از فراموش شدن نام شهدا در برخی هیات‌ها، گفت: باید گلایه کنم از بعضی هیات‌ها که حتی یک عکس از تصاویر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در هیات آنها نیست و دم از حسین(ع) می‌زنند، اصحاب واقعی سیدالشهدا اینها هستند.

وی ادامه داد: شما چطور حسینی و زینبی هستید که یکبار از پدران شهدا دعوت نکردید، شما حسین را بخاطر شام می‌خواهید؛ این چه رسم ناجوانمردانه است که عده‌ای از همه هستی خود بگذرند و برای برقراری پرچم حرم زینب کبری جان خود را تقدیم کنند اما برخی هیات‌ها یادی از این شهدا نکنند.

فرمانده اسبق سپاه عاشورا با بیان اینکه حماسه فرزندان شما در دفاع مقدس در طول تاریخ ماندگار است، افزود: رزمندگان لشکر عاشورا در عملیات‌های محوری همچون بدر و خیبر نقش آفرینی کردند که در تاریخ نظامی گری دنیا بی نظیر بود.

وی گفت: مشکلات امروز کشور در اثر ضعف‌های برخی مسئولینی است که غیرت و همت کار برای مردم ندارند، فشارهای خارجی هم وجود دارد اما ایران کشور توانمند و بزرگی است که می‌توان به مشکلات آن را حل کرد.

پورجمشیدیان عنوان کرد: به فضل خدا و به برکت همت و درایت رزمندگان و با پیروی از مسیر شهدا، امن ترین کشور در ناامن ترین منطقه دنیا هستیم و این امنیت در همه اجتماعات و مراسمات محسوس است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صنعت دفاعی و موشکی کشور بیان کرد: دقت و سرعت موشک‌های ما در بالاترین حد است، امروز به این رسیده‌ایم که یک موشک برای یک هدف.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه خاطر نشان کرد: امنیت هوایی ما در حدی است که با هر گونه تجاوز به حریم هوایی ما همانند برخورد با پهباد آمریکایی را خواهیم داشت.

وی به توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس اشاره کرده و گفت: برخورد قاطع رزمندگان نیروی دریایی سپاه با ناو انگلیسی، درس و پیام برای همه دشمنان بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی در ادامه افزود: همین الان ارتفاعات مرزی آذربایجان‌شرقی پوشیده از برف بوده و راه عبوری ندارد، اما رزمندگان لشکر عاشورا برای تامین امنیت زمینی، آنجا استقرار دارند تا شما بتوانید راحت عزاداری کنید.

وی با بیان اینکه مسئولان و همه ما بدانیم که همگی در قیامت پاسخگوی شهدا خواهیم بود، تاکید داشت: رئیس جمهور در سازمان ملل و ملاقات ها عزت و اقتدار ما را حفظ کنند و فریاد بزنند و نترسند که خدا با ما است.

انتهای پیام/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران