Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@13:52:00 GMT

واکنش شمخانی به سیاست فشار حداکثری آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۳۲۳۵

واکنش شمخانی به سیاست فشار حداکثری آمریکا

خبرگزاری ایسنا: دریابان علی شمخانی در این دیدار گفت: سیاست فشار حداکثری آمریکا که با فرضیات واهی برای ایجاد فروپاشی اقتصاد ملی ایران دنبال شد در برابر راهبرد مقاومت فعال به زانو در آمد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به جنگ ادراکی پرشدتی که از سوی رسانه های معاند برای پشتیبانی از سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران طراحی و اجرا شد افزود: مردم مقاوم ایران علی رغم تحمل فشارهای سنگین اقتصادی ، بدلیل آگاهی، بصیرت و هوشمندی، مغلوب این جنگ نشدند و دشمن را از دستیابی به اهدافش نا امید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمخانی با استقبال از ابتکار فراکسیون مقابله با تحریم برای ایجاد باشگاه کشورهای تحریم شده و ورود فعال به عرصه مقابله با تروریسم اقتصادی آمریکا خاطر نشان ساخت: مقاومت، زمانی منجر به موفقیت می شود که با رویکرد فعالیت و تحرک مستمر همراه باشد و این اقدام می‌تواند گام موثری در مسیر تداوم راهبرد مقاومت فعال تلقی شود.
وی موضوع مقابله با تحریم را در شرایط کنونی یکی از محورهای اصلی وحدت جناح‌های مختلف سیاسی در کشور عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: دشمن با توجه به تجربیات گذشته به این واقعیت پی برده که جمهوری اسلامی در برابر مقابله با تهدیدات به بلوغ و توانمندی قابل ملاحظه ای رسیده و از این رو تلاش می کند تا با ایجاد بحرانهای اجتماعی، سیاسی و امنیتی و ایجاد حاشیه، تمرکز مجموعه قوای کشور بر موضوع مقابله با تهدیدات را به حداقل برساند.
در ابتدای این جلسه پور مختار رییس فراکسیون مقابله با تحریم گزارشی از نحوه تشکیل و فعالیتهای انجام شده از سوی این فراکسیون و همچنین اقدامات در دست اجرا برای تشکیل باشگاه کشورهای تحریم شده ارایه کرد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: شمخانی سیاست فشار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین نشست برخط ایده پردازی با موضوع راهکارهای ترویج گفتمان مقاومت در جامعه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور عباس بازدار کنشگر و فعال حوزه بین الملل و زینب شریعتمدار ایده‌پرداز و فعال حوزه بین الملل توسط بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا برگزار می‌شود.

نشست مذکور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۲۰ به صورت برخط از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam برگزار می‌شود.

کد خبر 6098036 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم