Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  علیرمضانی مدیر کل صدا وسیما‌ی مرکز کرمان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زرند گفت: شهرستان زرند همانند دیگر شهرستان‌های استان کرمان از پتانسیل و ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است که میتواند نقش بسزایی در راستای اقتصاد مقاومتی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: صداوسیمای مرکز کرمان تمام تلاش و همت خود را در انعکاس و معرفی ظرفیت‌های استان به کار بسته است.

علیرمضانی تصریح کرد: در شرایط فعلی باید تمام سرمایه و همت خود را با فرموده مقام معظم رهبری همسو کرد و خوشبختانه صداو سیمای مرکز کرمان در معرفی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: صدا وسیمای مرکز کرمان علی رغم مشکلات و کمبود‌ها اقدامات بسیار ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

 علیرمضانی گفت: مرکز کرمان در زمینه فعالیت رسانه ملی در رابطه با کنگره شهدا تحسین مقام معظم رهبری را داشته که این از افتخارات مرکز کرمان است.

وی پوشش برنامه‌های نماز جمعه در ۵۸ پایگاه نماز جمعه در ۲۳ شهرستان. معرفی جاذبه‌های مختلف گردشگری استان که باعث افزایش چشمگیر آمار گردشگران شده است؛ و همچنین ساخت ۷ مستند مدافع حرم را از دیگر اقدامات موثری در معرفی استان دانست و افزود مشکلات و محدودیت‌های موجود باعث شده نتوانیم تمام خواسته‌ها را اجابت کنیم. وی همچنین در پایان سخنان خود، آمادگی صدا و سیمای کرمان برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهرستان زرند به صورت فراگیر و گسترده اعلام کرد.

مدیرکل صداوسیمای کرمان با بیان اینکه بیش از ۹۴ درصد شهرستان زرند در قالب ۱۴ فرستنده تحت پوشش شبکه‌های رادیو تلویزیونی قرار دارند افزود ۱۱ فرستنده در سطح شهرستان باید تبدیل به فرستنده دیجیتال شود و در صورت تامین ۵۰ درصد هزینه از سوی فرمانداری شهرستان زرند بطور کامل تحت پوشش شبکه دیجیتال قرار میگیرد.

مدیرکل صداو سیمای استان در بخش دیگری از سخنانش به تهاجم فرهنگی دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌های و فضای مجازی اشاره کرد و گفت صهیونیست‌ها بیشترین سرمایه گذاری در عرصه رسانا‌ها دارند و با دروغ پردازی و ... میخواهند به اهداف شوم خود برسند.

در این جلسه فرماندار زرند ضمن خیر مقدم به اعضاء بویژه مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز کرمان و تقدیر از ایشان بواسطه پوشش خبری برنامه‌های هفته دولت سایر مراسمات این شهرستان. افزود شهرستان زرند داری پتانسیل‌های مختلف فرهنگی و صنعتی و کشاورزی و گردشگری است ضرورت دارد از رسانه ملی بیشتر معرفی شوند.

ائمه جمعه زرند، خانوک و یزدان آباد هم در سخنانی ازتلاش‌های بی وقفه رسانه ملی در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج اخلاق و فرهنگ قدردانی کردند و خواستار معرفی بیشتر ظرفیت‌های مناطق مختلف این شهرستان شدند.

امیری نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان هم با قدردانی از انعکاس ظرفیت‌های منطقه گفت پوشش جشنواره‌های زرند. فضا‌های گردشگری. صنایع دستی و باعث شده که جنب و جوش و نشاط خوبی در شهرستان بوجود آید .

وی گفت: شهرستان‌های زرند و کوهبنان دارای ظرفیت‌های متعددی در بخش‌های مختلف هستند که رسانه ملی نقش بسزایی در معرفی جاذبه‌های بالقوه این مناطق دارد.

انتهای پیام/س

تلاش صدا و سیمای کرمان در انعکاس و معرفی ظرفیت‌های استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما اخبار فرهنگی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، گفت: پس از ۱۷ سال امکان واگذاری زمین در شهرک صنعتی شماره ۲ زرند با اولویت انرژی‌های تجدیدپذیر فراهم شده است. - اخبار استانها -

حسین میجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار داشت: در سفر روز گذشته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به شهرستان زرند امکان واگذاری زمین در شهرک صنعتی شماره 2 زرند فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه از سوی رهبر معظم انقلاب سال جدید سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، گفت: سال‌ها است که رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری شعار سال، مباحث اقتصادی را مورد تاکید قرار دادند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره 2 زرند سال 1386 تملک شده بود، اما مشکلات و موانعی بر سر راه واگذاری زمین در این شهرک وجود داشت، ادامه داد: 17 سال امکان واگذاری زمین در این شهرک وجود نداشت.

وی افزود: از یک سال گذشته با محوریت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان، تیم اقتصادی استان و معاون اقتصادی استاندار کرمان پیگیری لازم برای رفع این موانع و مشکلات انجام شد.

میجانی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر توسط همکاران ما زیرساخت‌های این شهرک اصلی شامل آب، برق، گاز و راه دسترسی فراهم شده است، گفت: به دلیل مخالفت حفاظت محیط زیست مجوز استقرار و بهره‌برداری واحدهای صنعتی این شهرک صادر نشده است.

وی با بیان اینکه چهار مرحله بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی شهرک صنعتی شماره 2 زرند انجام شد، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده 27 فروردین ماه امسال مجوز احداث و بهره‌برداری این شهرک صادر و پس از 17 سال امکان واگذاری زمین در این شهرک فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با اشاره به اینکه فاز دوم این شهرک به میزان 30 هکتار تا رده سه زیست محیطی صادر شده است، افزود: فاز دوم شهرک با اولویت انرژی‌های تجدیدپذیر به متقاضیان بومی و غیربومی فراهم است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت