Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@16:43:26 GMT

توپ‌های لیگ برتر تغییر نمی‌کنند!

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۳۷۵۶

خبرورزشی نوشت: با اعلام رییس کمیته اقتصادی سازمان لیگ تغییر توپ های مورد استفاده از لیگ برتر منتفی شده است.

با شروع رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم انتقادهای زیادی از توپ‌های مورد استفاده در این رقابت‌ها از سوی بازیکنان و مربیان تیم‌ها مطرح شد. بسیاری از فوتبالیست‌ها و اعضای کادرفنی تیم‌ها اعتقاد دارند توپ‌های ساخته شده توسط شرکت دربی استار نسبت به سال گذشته از کیفیت پایین تری برخوردار هستند که این موضوع روی بازی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این خصوص نقدهای زیادی مطرح شد و حتی در جلسه هم اندیشی مربیان لیگ برتری با مارک ویلموتس نیز این موضوع مطرح شد و مهدی تاج قول داد در صورتی که این توپ‌ها کیفیت لازم را نداشته باشند، برای تغییر آن‌ها اقدام کند.
در این خصوص، اما مسئولان سازمان لیگ و به خصوص صادق درودگر مسئول کمیته اقتصادی این سازمان از روز اول روی باکیفیت بودن توپ‌ها تاکید داشت و حالا نیز به عنوان مسئول بررسی کیفیت این توپ‌ها تاکید کرده که تا پایان مسابقات از این محصول شرکت دربی استار استفاده خواهد شد.
درودگر در گفتگو با رادیو جوان با قطعیت از استفاده از توپ‌های سفید رنگ دربی استار تا پایان لیگ نوزدهم حرف زده و گفته است: «دلیلی برای تغییر این توپ‌ها وجود ندارد چرا که ما از فیفا استعلام کردیم و آن‌ها به ما گفتند که همه استانداردهای لازم را برای برگزاری رقابت‌های لیگ اروپا هم دارا است و تمام مشخصات توپ به طور کامل تایید شده است.»
او گفت: «در دانشگاه علوم و تحقیقات تست‌هایی از این توپ گرفته شده که هیچ مرجعی برای استاندارد سازی توپ نیست و یک کارگاه آموزشی بوده است. ما فیلم تست این کارگاه را برای آلمان ارسال کردیم و آن‌ها به این تست خندیدند! این تست بسیار بچگانه بود. ما همان نامه‌ای که به فیفا زدیم را برای اداره استاندارد هم زدیم. شما وقتی این توپ را باز می‌کنید چهار لایه را مشاهده می‌کنید و در هر لایه حتی اسم کارگری که آن لایه را درست کرده نوشته شده و شناسنامه دار است و در زمره ۳ ستاره‌های فیفا است. این جوی است که برخی از دوستان آغاز کردند. عمل قشنگی نیست.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال

به گزارش پارس نیوز ، طی توافقی که مدیران هلدینگ خلیج فارس داشتند قرار بر این شده که نام استقلال تهران به نام استقلال خلیج فارس تغییر پیدا کند.

 

احتمالا این تغییر با اتمام فصل خواهد بود و استقلال در فصل آتی با نام استقلال خلیج فارس وارد مسابقات خواهد شد.

از این رو پسوند تهران از کنار نام استقلال حذف می‌شود و هواداران این تیم به زودی با نام استقلال خلیج فارس مواجه خواهند شد.

منبع : خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ