Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسن شجاعی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اقدام بر اساس ماده ۱۰۱ و تبصره ۶ ماده قانون شهرداری‌ ها و همچنین تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اصلاحیه ۱۳۴۵ انجام شده است.

وی بیان کرد: اسفندماه پارسال در نشستی با حضور استاندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی بوشهر  طی یک صورتجلسه‌ دهکده گردشگری بوشهر به صورت قطعی به شهرداری بندر بوشهر واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی پور افزود: در این صورتجلسه قید شده که شهرداری بوشهر طرف تمام قراردادهای سرمایه‌گذاری ساری و جاری در مجموعه دهکده گردشگری بوشهر است.

وی تاکید کرد: در این زمینه هرگونه تصمیم در ارتباط با قراردادها اعم از تمدید، تجدید و فسخ و یا اقاله قراردادها با شهرداری است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندربوشهرگفت: در۲۶ اسفندماه سال گذشته وظیفه نگهداری و حراست از مجموعه دهکده گردشگری با ۸۵ هکتار و ۴ فاز با رویکرد

توسعه تفریح‌های آبی و ساحلی از طرف شهرداری بندر بوشهر به این سازمان محول شدبرهمین اساس رسالت ما فراهم کردن زمینه استفاده مردم است.

شجاعی ادامه داد: در هفته گذشته شاهد  مطالبی توسط عوامل هیات قایقرانی در دهکده گردشگری در فضای مجازی پیرامون اقدام شهرداری بندر بوشهر منتشر شده که این اظهارات ناصحیح است.

وی عنوان کرد: هرگونه فعالیت توسط عوامل خارج از شهرداری ، منوط به کسب اجازه از شهرداری است و از آنجا که هیات قایقرانی بدون گرفتن مجوز اقدام به محصور کردن بخشی از فضای دهکده

گردشگری کرده و به گونه ای دسترسی مردم به ساحل را قطع کرده بود بر حسب وظایف ذاتی این موانع برداشته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر یادآورشد: شهرداری طبق ماده ۱۰۱ و تبصره ۶ ماده قانون شهرداری‌ها موظف است از معابر به عنوان ملک عمومی حفاظت کرده و آن را برای استفاده عموم آماده نگه داشته و از تجاوز به میدان ها، پارک ها و باغ های عمومی که حق طبیعی هر شهروندی است جلوگیری کند.

وی گفت: بر اساس تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اصلاحیه ۱۳۴۵، این قانون شهرداری‌ها را مکلف کرده که راسا نسبت به آزادسازی معابر اقدام کنند.

شجاعی پور افزود: و در تکمیل این تبصره، ماده ۴۷ آیین‌نامه شهرداری‌ها مصوب ۱۳۴۶، حفاظت از اموال عمومی و مهیا کردن این اموال برای استفاده عموم مردم و جلوگیری از تجاوز به آن یا تصرف در آن را بر عهده شهرداری‌هاست.

۷۲۱۲/ ۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر شهرداری ورزش و جوانان قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:

«ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ میگردد:

«ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌شود».

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902954

دیگر خبرها

  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • دستمزد راهنمایان گردشگری برای ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد راهنمایان گردشگری برای ۱۴۰۳ مشخص شد
  • دستمزد راهنمایان گردشگری مشخص شد
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • قانون جدید صدور حکم تخلیه مستاجر سال ۱۴۰۳
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی