Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیامدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: در قرارداد جدید بیمه تکمیلی رانندگان به منظور رفاه حال خانواده این افراد تغییراتی صورت گرفته است.

او افزود: طبق تصمیم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، علاوه بر همسران رانندگان، ۲ فرزند از فرزندان زیر ۱۸ سال آن‌ها نیز به این طرح اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی نیا بیان داشت: علاوه بر رانندگان جا مانده از ثبت نام دور قبل، افرادی که طی مدت یک سال اخیر به این شغل وارد شده اند نیز مشمول بیمه تکمیلی درمان خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: رانندگان از روز گذشته تا ۱۵ آبان فرصت دارند تا مدارک خود را برای ثبت نام ارائه کنند و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای بر اساس امضای قرارداد با شرکت‌های بیمه موظف به پوشش درمانی رانندگان کامیون‌ها به صورت رایگان هستند.

انتهای پیام/م

بیمه تکمیلی رانندگان کامیون و خانواده های آن ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در مرحله نخست ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری استان ۳۴ هزار نفر در آذربایجان غربی ثبت نام کردند.

سیروس محمودیان گفت: در اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مرحله نخست ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: در این مرحله مادرانی که فرزند سوم و بالاتر آنان بعد از تاریخ اول فروردین ماه سال ۱۳۹۶ متولد شده باشند می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی www.roostaa.ir و ورود به بخش "ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل) و یا مراجعه به ۷۱ کارگزاری صندوق در سطح استان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی استان خاطر نشان کرد: فرآیند تکمیل ثبت نام متقاضیان مشمول این قانون پس از اخذ استعلام از سازمان ثبت احوال و تأیید استعلام سایر صندوق‌ها مبنی بر عدم بیمه پردازی و مستمری بگیر بودن متقاضی، نهایی می‌گردد و اولویت تکمیل ثبت نام با افرادی است که منطبق بر فراخوان شرایط لازم را احراز و زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند.

محمودیان ادامه داد: در خصوص مادران غیر شاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن مناطق روستایی و عشایری صد در صد (۱۰۰%) حق بیمه توسط دولت پرداخت می‌شود و با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه‌ای بیمه‌گذار افزوده می‌شود.

وی اظهار داشت: همسر و فرزندان مادران سه فرزند از ۱۸ الی ۵۰ سال نیز می‌توانند به صورت جداگانه در این صندوق عضو شوند و درآینده همزمان از مزایای بیمه اجتماعی برخوردار شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است