Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مهمترین وظیفه مسئولان اجرای عدالت است و هر یک از مدیران در محدوده کار خود باید به اقامه حق بپردازند و عدالت را اجرا و از تبعیض و ظلم دوری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک آیت الله سید احمد میرعمادی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار اظهار داشت: فلسفه حکومت در اسلام چیزی جز اقامه حق و گسترش عدالت در جامعه نیست که آیات و روایات، سیره عملی پیامبر(ص) و علی(ع) و سایر ائمه اطهار دلالت بر این دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هدف سید الشهدا اقامه حق و اجرای عدالت در جامعه بود افزود: سیدالشهدا(ع) در راستای همین اهداف جان خود را تقدیم کرد و امروز اگر نام حسین(ع) زنده است و قیام اباعبدالله الحسین(ع) الگویی برای همه ملت ها شده است، به این خاطر این است که امام حسین(ع) برای اجرای عدالت قدم برداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: در نظام اسلامی مهمترین وظیفه مسئولان اجرای عدالت است و هر یک از مدیران در محدوده کار خود باید به اقامه حق بپردازند و عدالت را اجرا و از تبعیض و ظلم دوری کنند.

وی عنوان کرد: امروز در شرایط حساسی هستیم و حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی ایران و الگو شدن برای سایر کشورها به دلیل اقامه عدل، گسترش عدالت و مبارزه فساد و تبعیض است؛ در این مدتی که آیت الله رئیسی در دستگاه قضا مشغول به کار شده است، در راستای مبارزه با فساد اقداماتی انجام داده اند که نور امید در دل مردم روشن شده و اعتماد عمومی در جامعه ایجاد شده است.

آیت الله میرعمادی گفت: علیرغم همه فشارهای اقتصادی، تحریم ها و مشکلات اما اعتماد مردم به نظام، رهبری و انقلاب بیشتر شده و باید در این راستا تلاش کرد تا همچنان عدالت را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اخیر دستگاه قضا به مردم نشان داد که انقلاب به فکر آنهاست اظهار داشت: با این اقدامات و مبارزه با فساد، مردم احساس می کنند که انقلاب به فکر آنهاست و با فرصت طلبان و منفعت طلبان برخورد می کند؛ حفاظت از انقلاب تنها بر پایه عدالت، مبارزه با ظلم و فساد خواهد بود و در راستای گسترش عدالت باید همچنان در این مسیر حرکت کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید روح‌الله حسینی صبح امروز در نشست با کارگران و تقدیر از کارگران نمونه شهرستان افزود: اگر این قشر زحمت کش نباشد و یا وظیفه خود را به شایستگی انجام ندهند، امور جامعه لنگ می‌ماند.

فرماندار فامنین تصریح کرد: کارگران عزیز تأثیر مستقیمی در رشد اقتصادی جامعه دارند و امسال و سال‌های اخیر که رهبر معظم انقلاب شعارهای سال را اقتصادی و تولیدی نامگذاری کرده‌اند، نقش کارگران در تحقق اهداف شعار سال نقش مستقیم و ارزشمندی است و باید از ظرفیت این عزیزان استفاده کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: نباید از معیشت و حمایت کارگران غفلت شود و قدردان زحمات کارگران هستیم.

وی اظهار داشت: شأن و جایگاه کارگران بسیار بالا است و در دین مبین اسلام ائمه اطهار بوسه بر دستان کارگر می‌زنند که این فرهنگ ناب اسلامی است و ما نیز به تأسی از این فرهنگ وظیفه داریم از کارگران حمایت و پشتیبانی کنیم.

فرماندار فامنین بیان داشت: از خانواده‌های کارگران نیز نباید غفلت شود و امیدوارم بتوانیم بخشی از دغدغه کارگران را برطرف کنیم.

حسینی گفت: در دولت سیزدهم توجه به کار، کارفرما، کارگر و احیای کارگاه‌های راکد در اولویت‌ها قرار دارد و این خود یک خدمت بزرگ به کار و کارگر و تولید در کشور است.

وی اضافه کرد: امروز اتحاد و وحدت رویه در شهرستان وجود دارد که نفع آن قطعاً به کارگران شهرستان خواهد رسید.

کد خبر 6089848

دیگر خبرها

  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان