Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:31:02 GMT

تخفیف 500 میلیونی علی کریمی برای سپیدرودی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۴۳۷۵

تخفیف 500 میلیونی علی کریمی برای سپیدرودی‌ها

مالک قبلی سپیدرود 500 میلیون تومان تخفیف برای مالک جدید باشگاه به شرط پرداخت نقدی مابقی مبلغ قائل شده است.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  چند روز قبل سپیدرود رشت پس از توافق مسئولان باشگاه به مهران قاسمی واگذار شد تا سرخ‌های گیلانی سومین مالک خود در دو سال اخیر را بشناسند.

 

با این حال مالک جدید باشگاه متعهد شده تا یک میلیارد تومان چک‌های علی کریمی که خرج هزینه های جاری سپیدرود کرده است را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن کریمی برای واگذاری پروانه مالکیت باشگاه مبلغ دو میلیارد تومان در نظر گرفته است.

 

اما پس از مذاکراتی که انجام شد، کریمی مبلغ 500 میلیون تومان تخفیف برای مهران قاسمی در نظر گرفت تا آن‌ها با پرداخت مبلغ 1.5 میلیارد تومان بتوانند مالکیت سپیدرود را در اختیار بگیرند. با این حال چک اول گروه جدید به مبلغ 750 میلیون تومان برای چند روز آینده و بعد از تعطیلات است که اگر این چک نقد شود، مراحل انتقال باشگاه وارد راند آخر خواهد شد.

سپیدرود رشت دسته یک علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت دسته یک علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت، شاگردان وحید شمسایی از روز اول مسابقات جام ملت‌های آسیا عهد بسته بودند با قهرمانی به ایران بازگردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی کریمی پس از بازگشت اعضای تیم ملی فوتسال به ایران با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر تیم یکدل و یکدستی داشتیم. از روز اول با بازیکنان و کادر فنی عهد بستیم که فقط با جام به ایران برگردیم. آنقدر خوب کار کردیم و نتایج خوب گرفتیم که منجر به قهرمانی شد. در فینال هم تایلند که میزبان بود را، پرگل شکست دادیم. قبل از ورود به مسابقات، فکر می‌کردیم به ژاپن یعنی قهرمان دوره قبل بخوریم، ولی این تیم در مرحله گروهی حذف شد. فکر ما قهرمانی بود و اینکه جام را دوباره به ایران برگردانیم.

حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

وی در ادامه افزود: رقابت در جام جهانی سخت است و حالا باید برای این مسابقات وقت بگذاریم. باید تیم خوب و یکدستی وارد مسابقات کنیم. تیم خوبی داریم و در رأس آن وحید شمسایی است و ان‌شاء‌الله با دست پر از جام جهانی برگردیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران راجع به حمایت‌ها از این تیم تصریح کرد: مسئولان همه جوره پشت تیم بودند. وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال هم به تایلند آمدند و به تیم دلگرمی دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)