Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:50:54 GMT

تیم جوان ولی آماده‌ای داریم/ در سبک وزن مدعی شده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۴۳۷۹

تیم جوان ولی آماده‌ای داریم/ در سبک وزن مدعی شده‌ایم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در حاشیه بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم گفت: بعد از مسابقات آسیایی که در چین برگزار شد رقابت خیلی نزدیکی با میزبان داشتیم و در نهایت دوم شدیم و تنها با اختلاف چند امتیاز قهرمانی را از دست دادیم اما تلاش می‌کنیم در مسابقات جهانی چین را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۰۰ روز است بچه‌ها شبانه روز در تهران هستند. ۵۰ روز اول در تهران بودیم. بعد اردویی ۳ هفته ای در شهر نور داشتیم و بعد از آن به تهران برگشتیم.

برخواه درباره شرایط ملی پوشان تصریح کرد: بعد از مدت‌ها در وزن اول و ۵۵ کیلوگرم قرار است نماینده داشته باشیم که با توجه به رکورد هایی که ثبت شده شانس مدال داریم تا بعد از سال‌ها بتوانیم در سبک وزن هم مدال داشته باشیم. البته ورزشکار ما اولین مسافرت خارجی خود را تجربه می‌کند اما امید داریم اگر بتواند وزنه‌های خودش را ثبت کند شانس مدال داریم. بعد از انقلاب در سبک وزن‌ رده بزرگسالان مدال نداشتیم.

برخواه در پایان خاطرنشان کرد: تیم جوانی داریم. ۴ نفر برای اولین بار حضور در یک تورنمنت رسمی بین‌الملی را تجربه می‌کنند در عین جوانی تیم خوبی داریم و فکر می‌کنم در سال‌های آینده امید زیادی به کسب مدال دارند.

کد خبر 4713780 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری ایران مسابقات وزنه برداری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم ملی بسکتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتسال کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان جام جهانی بسکتبال تکواندو تیم فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم

تین نیوز

گروه بهمن در حال حاضر تعداد قابل توجهی اتوبوس آماده تحویل دارد و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور آماده عقد قرارداد با شهرداری های استان هاست.

به گزارش تین نیوز، چهارمین مرحله تحویل اتوبوس های اسنا به شهرداری تهران انجام شد. در این مرحله ۲۲ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری تهران شد و تا کنون ۹۵ دستگاه از قرارداد ۵۰۰ دستگاهی اسنا با شهرداری تهران تحویل شده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم