Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@09:57:28 GMT

هفت تیم برتر بسکتبال جهان در انتظار آخرین حریف

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۴۴۲۱

هفت تیم برتر بسکتبال جهان در انتظار آخرین حریف

در جریان رقابت های روز هشتم جام جهانی بسکتبال، جمهوری چک معادلات تیم ها را برهم زد و با کسب پیروزی برابر برزیل شگفتی ساز شد. در جریان دیدار این تیم با حریف نامدار آمریکایی، تیم جمهوری چک با نتیجه ۹۳ بر ۷۱ به برتری رسید و حالا مدعی رسیدن به مرحله یک چهارم پایانی است.  

در دیگر دیدار این گروه تیم آمریکا به مصاف یونان رفت و با نتیجه ۶۹ بر ۵۳ به برتری رسید و صعودش به یک چهارم پایانی را قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این نتایج آمریکا به جمع هشت تیم برتر جهان صعود کرد و برزیل، یونان و جمهوری چک شانس صعود دارند و رقابتشان تا روز آخر ادامه خواهد داشت.  

در دیگر مسابقات برگزار شده فرانسه با کسب پیروزی برابر لیتوانی به یک چهارم پایانی رسید و استرالیا نیز با شکست دادن جمهوری دومینیکن به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافت.

نتایج دیدارهای روز هشتم به شرح زیر است:

ژاپن ۸۱ - نیوزلند ۱۱۱

جمهوری دومینیکن ۷۶ - استرالیا ۸۲

اردن ۷۱ - کانادا ۱۲۶

جمهوری چک ۹۳ - برزیل ۷۱

مونته نگرو ۷۴ - ترکیه ۷۹

لیتوانی ۷۵ - فرانسه ۷۸

سنگال ۷۸ - آلمان ۸۹

یونان ۵۳ - آمریکا ۶۹

برنامه دیدارهای روز نهم به شرح زیر است:

روسیه - ونزوئلا

کره جنوبی - ساحل عاج 

آنگولا - تونس

ایتالیا - پورتوریکو

آرژانتین - لهستان

نیجریه - چین

ایران - فیلیپین 

صربستان - اسپانیا 

تاکنون تیم‌های آرژانتین، لهستان، صربستان، اسپانیا، آمریکا، فرانسه و استرالیا به یک چهارم پایانی جام جهانی صعود کرده‌اند.

در دیدارهای روز نهم مسابقه تیم ملی ایران برابر فیلیپین و تقابل چین با نیجریه برای بسکتبال دوستان کشورمان اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در صورت برد ایران و باخت چین تیم ملی ایران سهمیه مستقیم حضور در المپیک ۲۰۲۰ را کسب می‌کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی

نوشاد عالمیان با پیروزی قاطع ۳ بر صفر در مصاف با نماینده اتریش، گام به مرحله سوم مقدماتی گرند اسمش عربستان گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات تنیس روی‌میز اسمش عربستان روزهای ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت به میزبانی جده در جریان است و ایران با ۲ نماینده در بخش مردان در این پیکارها حضور دارد.

امروز (پنجشنبه) نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۶۸ دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه‌بندی ۸۸ جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در سه گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان در گیم نخست در یک بازی نزدیک با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت، پینگ‌پنگ باز ایران در گیم دوم ۱۱ بر ۳ قدرت خود را به حریف دیکته کرد و در گیم سوم با حساب ۱۱ بر ۲ مقتدرانه بازی را به نفع خود تمام کرد تا در مجموع با حساب ۳ بر صفر پیروز این میدان باشد.

عالمیان جهت راه‌یابی به جدول اصلی مسابقات می‌بایست با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و متئو موتی با رده‌بندی ۱۴۷ جهان روبرو شود.

کد خبر 750136

دیگر خبرها

  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • گام پایانی کوهنورد بروجنی برای فتح قله لوتسه
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی