Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@16:18:48 GMT

ناکامی تیم رضوانی مقابل پاس همدان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۴۷۵۹

ناکامی تیم رضوانی مقابل پاس همدان

در مرحله سوم جام حذفی فوتبال تیم پاس همدان با یک بازی خوب و شجاعانه توانست بازی باخته مقابل تیم رضوانی اصفهان را مساوی و سپس در ضربات پنالتی پیروز میدان شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -شنبه- ۱۶ شهریور ماه ساعت ۱۶:۳۵ تیم رضوانی در ورزشگاه آرارات اصفهان میزبان پاس همدان بود که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه دو بر دو به پایان رسید و در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۵ به صود تیم پاس همدان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم رضوانی: جواد محرابی، علی صادقی، حمید حضرتی، مسعود قاسمی، علیرضا علی مردانی، سید مهدی عقیلی، حمید عربی، ایمان احمدی، میلاد علیزاده، یوسف معصوم زاده و علیرضا موسوی یار

سرمربی: مرتضی باقری

ترکیب تیم پاس همدان: علی مالمیر، میلاد داودی، علی عزیزی، بهزاد سلطانی، مرتضی کرمی، دانیال پور ایران، امیر خدامرادی، سهیل رفیع زاده، عارف اکبری، حمید حیدری و مسعود رمضانی

سرمربی: احمد جمشیدیان

گلزنان:

تیم رضوانی: میلاد سعیدی (دقیقه ۶۶)، جواد کور آوند (دقیقه ۱۱۰)

تیم پاس همدان: مسعود رمضانی (دقیقه ۱۶)

شرح بازی:

در ابتدای نیمه اول هر دوتیم حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر انجام دادند که تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

در دقیقه ۹ بازی تیم پاس همدان بر روی یک توپ برگشتی ضربه ای را به سمت دروازه رضوانی زد که توپ پس از برخورد به تیرک افقی دروازه از روی خط به بیرون آمد.

دقیقه ۱۶ مسعود رمضانی توانست با یک ضربه زیبا از سمت چپ زمین دروازه تیم رضوانی میزبان را باز کند. در اواخر نیمه اول تیم پاس همدان بیشتر مالکیت توپ را در دست گرفته بود و از حملات تیم رضوانی دفاع می‌کرد.

برای نیمه اول این بازی دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شده بود و در پایان این نیمه تیم پاس همدان با نتیجه یک بر صفر به رختکن رفت.

در نیمه دوم تیم رضوانی مالک توپ و میدان شد و پرس سنگینی را بر روی تیم پاس همدان قرار داد. تیم رضوانی بعداز حملات پی در پی بلاخره توانست در دقیقه ۶۶ توسط میلاد سعیدی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود دروازه تیم پاس را باز کرده و بازی را به تساوی کشید.

بعد از تساوی بازی تیم پاس حملات خود را به سمت دروازه رضوانی افزایش داد. بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و بازی به وقت اصافه کشیده شد.

دقیقه ۹۶ بازی تیم پاس همدان دو شوت سرکش را به سمت دروازه تیم رضوانی زد که با واکنش تماشایی دروازبان تیم رضوانی مهار شد.

در اواخر نیمه اول وقت اضافه بازی تیم پاس همدان دو حمله خطرناک را بر روی دروازه رضوانی انجام داد که با فاصله کم به بیرون رفت.

جواد کور آوند در دقیقه ۱۱۰ توانست دروازه تیم پاس همدان را باز کند و تیم رضوانی را به بازی برگرداند.

در دقیقه ۱۱۵ بازی تیم پاس توانست در آخرین لحاظات بازی را به تساوی بکشد و این دیدار را به ضربات پنالتی کشاند.

در ضربات پنالتی تیم پاس همدان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز میدان شود.

حاشیه بازی:

قضاوت این دیدار را ایمان شاولی، مرتضی شهریاری، مازیار معتمدنیا و امید دریانوش بر عهده داشتند.

احمد جمشیدیان بازیکن سابق سپاهان در این بازی سرمربی تیم پاس همدان بود و این بار مقابل یک تیم اصفهانی قرار گرفته بود.

در این بازی از لیدر های سپاهان برای تشویق تیم رضوانی استفاده شده بود.

حدود ۲۰۰ نفر هوادار برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

علی غلامی بازیکن سابق تیم سپاهان تماشگر ویژه این بازی بود.

کد خبر 388771

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جام حذفی مرحله سوم جام حذفی فوتبال پاس همدان تیم فوتبال پاس همدان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های وستهام و لیورپول در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه لندن با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این دیدار دست به اقدام عجیبی زد. کلوپ محمد صلاح و داروین نونیز را بر روی نیمکت قرار داد و به جای آن‌ها هاروی الیوت و کودی خاکپو در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

برخلاف جریان بازی این تیم میزبان بود که موفق شد در دقایق پایانی نیمه اول به گل برسد. جرد بوون با ضربه سر موفق شد روی ارسال محمد کودوس دروازه آلیسون را باز کند. قرمزهای آنفیلد باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش علی‌رغم بازی مالکانه، نیمه اول را با شکست به پایان رساندند.

لیورپول نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، نفوذ لوئیز دیاز از سمت چپ محوطه جریمه وستهام با پاس در عرض به اندرو رابرتسون رسید و ضربه او در میان مدافعین وستهام وارد دروازه آرئولا شد تا هواداران لیورپول به برتری در این دیدار امیدوار شوند.

فشار حملات لیوپول ادامه داشت و در دقیقه ۶۵ به گل برتری دست پیدا کردند. آلوارز روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد تاثیر گذاشت اما توپ هر جوری که بود به کودی خاکپو رسید. ضربه والی او در حالیکه به بیرون می‌رفت به اوگبونا، سوچک و سرانجام آرئولابرخورد کرد تا وارد دروازه شود. در نهایت گل به خودی به نام آلفونس آرئولا ثبت شد.

وستهام اصلا دوست نداشت این دیدار خانگی را بدون امتیاز به پایان برساند. در دقیقه ۷۷ ارسال جرد بوون در بین مدافعین لیورپول با ضربه سر تماشایی میکائیل آنتونیو همراه شد تا برای دومین‌بار دروازه آلیسون بکر باز شود. محمد صلاح در دقیقه ۷۹ وارد میدان شد که قبل از ورود با یورگن کلوپ وارد بحث و درگیری لفظی شد.

با این نتیجه تیم فوتبال لیوپول ۷۵ امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند، در مقابل وستهام با ۴۹ امتیاز در رتبه هشتم ایستاد. با این اوصاف لیورپول شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و آرسنال و منچسترسیتی امیدهای اصلی فتح لیگ جزیره هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی