Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:57:21 GMT

یوواخیم لوو و رد شایعات بازگشت هوملس

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۵۳۰۸

یوواخیم لوو و رد شایعات بازگشت هوملس

قرار نیست مت هوملس، مدافع باتجربه دورتموند دوباره به تیم ملی آلمان دعوت شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان بعد از نتایج ضعیف در جام جهانی 2018 دست به تغییرات بزرگی در بدنه خود زد و تعدادی از بازیکنان باتجربه این تیم مورد غضب یوواخیم لوو قرار گرفتند. سرمربی ژرمن ها سال قبل اعلام کرد دیگر تمایلی به دعوت از مت هوملس، ژروم بواتنگ و توماس مولر، سه ستاره وقت بایرن مونیخ ندارد و دوران حضور آنها در تیم ملی آلمان به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما نمایش های نه چندان خوب آلمان خصوصا در فاز دفاعی باعث بروز اخباری در مورد احتمل بازگشت مت هوملس به ترکیب این تیم شده است. جاناتان تاه، مدافع جوان تیم ملی آلمان دیشب نمایش ضعیفی داشته و یک بار نیز دروازه مانوئل نویر را باز کرد. تیم ملی آلمان در لیگ ملت های اروپا نیز نمایش چندان خوبی در بخش دفاعی نداشت، اما یوواخیم لوو علیرغم همه این موارد علاقه ای به دعوت دوباره از مت هوملس ندارد.

 

سرمربی باتجربه ژرمن ها در این رابطه گفت: "همه چیز در رابطه با این موضوع در گذشته گفته شده و من دیگر تمایلی به صحبت در مورد این ماجرا ندارم."

 

مت هوملس در تابستان امسال و بعد از سه فصل حضور در ترکیب بایرن مونیخ، تصمیم به بازگشت به تیم سابق خود دورتموند گرفت و نشریات آلمانی معتقدند وی هنوز از کیفیت لازم برای پوشیدن لباس تیم ملی آلمان برخوردار است.

ماتس هوملس تیم ملی آلمان یوواخیم لوو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یوواخیم لوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد

پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی، اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب