Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@00:15:56 GMT

قانون پیش‌فروش مسکن اصلاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۵۳۹۱

قانون پیش‌فروش مسکن اصلاح می‌شود

عباس فرهادیه مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن در خصوص جزئیات بررسی تبصره‌ها و ردیف‌های بودجه ۹۹ بخش مسکن که جلسات آن در وزارتخانه برگزار شده است، با اعلام این مطلب که دو ردیف اصلی بودجه و دو تبصره در بخش مسکن مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: در دو ردیف اصلی بودجه‌ای که پیشنهاد شده و مورد بحث و بررسی قرار گرفته یکی تامین منابع تکمیل خدمات روبنایی و محوطه سازی مسکن مهر و دیگری تامین منابع مالی مورد نیاز برای کمک به تامین مسکن گروه‌های کم درآمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تبصره‌ها نیز مقرر شده است که در قالب بودجه اضافه شود، رفع موانع و مشکلات حوزه بیمه، مالیات و تسهیلات مدنظر قرار گرفته است که در مورد آن‌ها بحث و بررسی‌های لازم انجام گرفت.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن در خصوص آخرین وضعیت بررسی قانون پیش فروش ساختمان و اصلاحاتی که قرار بود تا در مجلس راجع به آن بررسی‌های لازم صورت بگیرد، اعلام کرد: اصلاحات قانون پیش‌فروش در مرکز پژوهش‌های مجلس و همچنین کمیسیون قضایی مجلس در دست بررسی قرار دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن بازار مسکن پیش فروش مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز به ادامه بررسی جداول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ پرداختند و جدول‌های ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۲۰، ۲۱، ۲۲ و پیوست یک و سه را به تصویب رساندند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از اتمام بررسی جداول اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابجایی‌هایی داشته باشیم منتها این به هیچ عنوان به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی اظهار کرد: نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه بدهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نهایت از نمایندگان خواست به تغییرات مصوب در جداول، پیوست‌ها و ردیف‌ها رای دهند که نمایندگان با ۴۶ رای موافق، ۱۶ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر به بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ رای دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید