Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی بیان کرد: در حالیکه در شرایط تحریم ظالمانه دشمنان قرار داریم ولی اجرای طرح‌ها و صنایع بدون وقفه در منطقه پارس جنوبی ادامه دارد و این در حالی است که غربی‌ها تمایل حضور متخصصان ایرانی در بازار انرژی جهان را نداشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر، سید پیروز موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه پاری جنوبی  عصر امروز(16 شهریور)  در نشست بررسی اجرای مجتمع مدیریت پسماندهای صنعتی  در منطقه پارس جنوبی با اشاره به اجرای طرح‌های پارس جنوبی با توان داخلی اظهار داشت: اجرای صنایع گازی و افزایش ظرفیت تولید در منطقه پارس جنوبی با توانمندی متحصصان داخلی نشان از بومی سازی فناوری صنایع گازی و مجتمع‌های پتروشیمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسوی به متبلور شدن روحیه جهادی و سیاست اقتصاد مقاومتی در منطقه پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: در  حالیکه در شرایط تحریم ظالمانه دشمنان قرار داریم ولی اجرای طرح‌ها و صنایع بدون وقفه در منطقه پارس جنوبی ادامه دارد و این در حالی  است که غربی‌ها تمایل  حضور متخصصان ایرانی در بازار انرژی جهان نداشتند ولی متخصصان داخلی با روحیه جهادی این مهم را محقق کردند.

 

مدیرعامل منطقه ویژه پاری جنوبی با بیان اینکه پیشرفت طرح‌ها در پارس جنوبی مرهون تلاش همه مدیران و کارکنان صنعت نفت است گفت: پارس جنوبی تبلور توانمندی ایرانیان  محسوب می‌شود که این مهم سبب شده توانمندی صنعت نفت ایران در بازارهای  انرژی جهان معرفی و شناخته شود.

 

موسوی پارس جنوبی را بزرگترین پروژه تاریخ صنعت نفت ایران دانست و افزود: تاکنون در منطقه ویژه پارس جنوبی بیش از 150 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده است که این سرمایه‌‌گذاری‌ها در ابعاد گوناگون از جمله صنایع پایین دستی ادامه دارد.

 

وی از اجرا و احداث مجتمع مدیریت پسماندهای صنعتی در منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد و گفت: یکی از  برنامه‌های وزارت نفت برای کاهش اثرات زیست محیطی صنایع پارس جنوبی اجرای پروژه پسماندهای صنعتی  است.

 

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به اینکه برای اجرای این مجتمع پسماندی، سرمایه‌گذار طرح انتخاب و اراضی محل اجرای طرح به آنان واگذار شده است خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود سرمایه‌گذار احداث مجتمع مدیریت پسماندهای صنعتی در منطقه ویژه پارس جنوبی بر اساس برنامه زمان‌بندی پروژه را تکمیل  و افتتاح کند.

 

موسوی میزان سرمایه‌گذاری اجرای مجتمع مدیریت پسماندهای صنعتی در منطقه ویژه پارس جنوبی را 600 میلیارد تومان دانست و افزود: وجود پسماند در فرایند پالایش گاز و تولیدات جانبی در منطقه ویژه پارس جنوبی طرحی مهم و و اجرای آن اجتناب ناپذیر است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم شیرخوارگان حسینی خبرگزاری شبستان همایش شیرخوارگان حسینی مسجد استان بوشهر حضرت علی اصغر ع مجلس تحریم های ظالمانه استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی