Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:39:04 GMT

افزایش ۲۰ درصدی نرخ سرویس مدارس در گرگان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۵۶۴۲

افزایش ۲۰ درصدی نرخ سرویس مدارس در گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه صد و هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با حضور اعضا شورای شهر، شهردار و مدیران شهرداری گرگان و با ریاست حمیدرضا آقاملایی برگزار شد.

در ابتدای جلسه حسین ربیعی، سخنگوی شورا نطق پیش از دستور خود را قرائت کرد.

در این جلسه لوایح متعددی از جمله لایحه اجرای عملیات تولید پازل و بسته بندی و جدول بتنی در کارخانه آسفالت، لایحه در خصوص واگذاری خرید دال بتنی جهت واحد امانی، لایحه در خصوص تهیه لوازم و اجرای تعمیر ایستگاه های اتوبوس ها، لایحه نرخ سرویس مدارس و دریافت کرایه به صورت نقدی و لایحه تهیه مصالح و اجرای حفر چاه و نقب در چهارشنبه بازار مطرح و به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لایحه اجرای عملیات طراحی پارک ماجراجویی در سایت النگدره به دلیل تعیین و تکلیف نشدن تمدید واگذاری النگدره، به شهرداری عودت داده شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان در خصوص لایحه تعمیر ایستگاه اتوبوس ها گفت که هزینه تعمیر ۲۰ ایستگاه ۳۵ میلیون تومان برآورده شده است.

احمدعلی سالاری همچنین در خصوص سرویس مدارس توضیح داد: نرخ پیشنهادی در سرویس، امسال ۲۰ درصد نرخ سال قبل است.

وی کرایه پیشنهادی سواری سمند و پژو را ۱۲۰ هزار تومان، کرایه پراید و پیکان را ۱۱۰ هزار تومان، کرایه ون را ۹۰ هزار تومان و کرایه مینی بوس را ۷۲ هزار تومان اعلام کرد.

کد خبر 4713853

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شهرداری گرگان شورای شهر گرگان سرویس مدارس هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خرم آباد خطبه های نماز جمعه یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز

جلسه‌ صحن مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر ۲۰ دقیقه متوقف شد.

به گزارش ایسنا، جلسه نوبت صبح روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی با تصمیم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر متوقف شد.

نمایندگان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان) را در دستور کار داشتند و تنها ۸ مورد از اصلاحات مربوط به این لایحه باقی مانده بود که با تصمیم رئیس مجلس، ادامه رسیدگی به این لایحه به بعد از اقامه نماز موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز