Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر از مطالبه راه اندازی خانه امید توسط بازنشستگان استان اردبیل خبر داد و افزود: شهرداری اردبیل به زودی قرار است زمینی در اختیار این صندوق قرار دهد تا زمینه احداث خانه امید فراهم شود و همچنان امیدواریم این وعده به شکل درستی تحقق یابد.

وی در ادامه از استانداری اردبیل خواست تا برای حل موانع و مشکلات مطرح شده در پرونده تأسیس خانه امید که از سال ۸۶ بین صندوق بازنشستگی و شهرداری در جریان است، دستورات ویژه صادر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست صندوق بازنشستگی استان اردبیل ادامه داد: هدف از احداث خانه امید ارائه خدمات ویژه فرهنگی و رفاهی برای این قشر زحمتکش است که عمر خود را برای خدمت به مردم و نظام سپری کردند.

به گفته وی با راه اندازی خانه امید بازنشستگان، افراد پیشکسوت از پارک جلوی مصلای اردبیل یا دیگر مناطق مشابه ساماندهی شده و در محل مناسب مخصوص به خود گرد هم آیند.

جعفری ادامه داد: صندوق بازنشستگی از سال ۷۷ در اردبیل تأسیس شده و با ۷ پرسنل به جامعه هدف خود خدمت رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه تعداد بازنشستگان کل استان اردبیل ۱۹ هزار و ۵۷۷ نفر است، افزود: از این تعداد ۸۰ درصد مرد و ۲۰ نفر نیز زن هستند.

سرپرست صندوق بازنشستگی استان اردبیل تصریح کرد: دو هزار و ۴۶ نفر بازنشسته فوتی، هزار و ۳ نفر شاغل فوتی و ۲۰۶ نفر نیز از کار افتاده هستند.

جعفری عنوان کرد: تعداد بازنشستگان و مقرری بگیران به تفکیک شهرستان‌ها در اردبیل ۱۰ هزار و ۵۹۸ نفر، منطقه مشگین شهر شامل شهرهای مشگین شهر، لاهرود و ارشق شامل سه هزار و ۱۷ نفر، خلخال دو هزار و ۳۵۵ نفر، پارس آباد هزار و ۱۲۱ نفر و شهرهای گرمی و انگوت ۸۹۹ نفر، نمین ۸۱۷ نفر، بیله سوار ۴۸۷ نفر، نیر ۲۵۵ نفر و سرعین ۴۰ نفر می‌باشند.

به گفته وی خدمات رفاهی صندوق برای افراد تحت پوشش از مهرماه ۹۷ تا مرداد ۹۸ تسهیلات ویژه برای پنج هزار و ۵۱۰ نفر از جامعه هدف با سود چهار درصدی پرداخت کرده است.

سرپرست صندوق بازنشستگی استان اردبیل یادآور شد: برای ۲۰ نفر از بازنشستگان استان نیز که فرزندانشان از اول فروردین ۹۷ تا خرداد ۹۸ ازدواج کرده بودند وام ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد هشت درصد پرداخت شد.

به گفته وی تاکنون برای ۶۰۰ نفر هزینه عینک، عصا و سمعک پرداخت شده است.

جعفری نگاه بلند مدت صندوق بازنشستگی کشوری به ورزش و سلامت بازنشستگان را به برگزاری مسابقات و المپیادهای فرهنگی و ورزشی در سال‌های آینده یادآور شد و افزود: این نگاه بلند مدت در کنار تعیین شاخص‌های نشاط و سلامتی در میان جامعه بازنشستگان کشوری به گسترش شادابی و امید به زندگی در میان آنان کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی با شعار «ترویج فرهنگ ورزش و سلامت محور بازنشستگان» برنامه‌هایی متنوعی برای ارتقای نشاط و روحیه بازنشستگان تدارک دیده است، عنوان کرد: نامگذاری یکی از میادین اصلی شهر و یا خیابان پرتردد اردبیل به نام بازنشستگان از جمله درخواست‌های این بازنشستگان از مسئولان استان اردبیل است.

سرپرست صندوق بازنشستگی استان اردبیل با اشاره به اینکه اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان و بهبود وضعیت بیمه تکمیل درمانی عمده‌ترین خواسته بازنشستگان است، یادآور شد: بازنشستگان بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه انتظار دارند دستگاه‌های اجرایی محترمانه با آنها برخورد کند تا همان طوری که خود از دیگران انتظار داریم آیندگان نیز با ما رفتار خوبی داشته باشند.

وعده‌های مسئولان کشوری هم بی‌نتیجه ماند

پیش از این مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در همایش مدیران ستادی و استانی این صندوق در تهران در اواخر سال ۹۶ از عملیاتی شدن ساخت خانه امید اردبیل در سال ۹۷ خبر داده بود. وعده‌ای که دستیابی به آن همچنان منتظر نگاه مثبت مسئولان است.

کد خبر 4713847

منبع: مهر

کلیدواژه: بازنشستگان اردبیل علی جعفری هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خرم آباد خطبه های نماز جمعه یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد

رامین نسیمی دوست در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با اهدای عضو دومین ایثارگر از استان اردبیل در سال جاری و اعزام پیکر ایشان به تهران شاهد روند روبه رشد اهدای عضو و فرهنگسازی این امر پسندیده در اردبیل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: زنده یاد گلی حمیدیان ۶۱ ساله اهل و ساکن شهرستان اردبیل به دنبال خونریزی مغزی در بخش ICU جراحی مغز و اعصاب بیمارستان فاطمی اردبیل بستری شده بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی این بیمار و پس از تشخیص و تایید توسط متخصصین و کوردیناتورهای واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده ایشان ساعت 4:30 روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برای اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

کد خبر 6094106

دیگر خبرها

  • پیام جوانان غزه به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: «شما امید ما هستید/ قوی بمانید»
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد