Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طلوعی ملی پوش سابق بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی اخیر فدراسیون  بیان کرد: برخی افراد می‌گویند سالیان سال است که مدیریت فدراسیون بوکس ضعیف است و نمی‌توان فقط یک فرد  را در مدیریت مقصر دانست. در کشور ما برای بوکس سرمایه گذاری نمی‌شود و اگر قرار باشد مقصری برای ناکامی‌های فدراسیون در نظر بگیریم جمعی از افراد مقصر هستند و تقصیر یک نفر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره عملکرد ملی پوشان بوکس در رقابت‌های قهرمانی جهان روسیه عنوان کرد: بوکس رشته‌ای است که پیش بینی کردن کار سختی است و بوکسور باید در گروه بندی مسابقه در شب اول یا دوم با قهرمان جهان یا قهرمان المپیک به رقابت بپردازد. تیم ملی ما جوان است  و چون بازی تدارکاتی نداشته کار سختی را  پیش رو دارد. نمی‌توان گفت این تیم شانسی ندارد چرا که در کنار نفرات کم تجربه، افراد با سابقه هم حضور دارند. به هر حال فقط شانس را در نتایج نباید دخیل دانست  و  بازیکنان باید بیشترین تلاش را برای کسب نتایج خوب در رقابت‌های قهرمانی جهان انجام دهند.

بیشتربخوانید: در مسابقات بین المللی مبالغ خوبی به داوران پرداخت می‌شود

او درباره استکی سرمربی تیم ملی بوکس گفت: من با مربی خارجی کار کردم و  مربی ایرانی، بوکسورها را بیشتر درک می‌کند و رفیق بازیکن است. از نظر روحی و روانی و تکنیکی حضور مربی ایرانی کمک دهنده تیم است، پس حضور استکی می‌تواند برای تیم ملی موثر باشد. مربی داخلی بهتر از خارجی است و آن‌ها فقط یک اسم هستند. باید روی ورزشکاران سرمایه گذاری شود و حقوق آن‌ها به موقع پرداخت شود تا انگیزه داشته باشند. فدراسیون باید بازیکنان را  از بعد روانی حمایت کند.  

طلوعی اظهار کرد: احسان روزبهانی ۲ بار در المپیک حضور داشت،  روی او در رقابت های جهانی می شود حساب ویژه‌ای باز کرد. به هر حال  تمرینات او را  دیدم و  فکر می‌کنم از ۸۰ درصد آمادگی  برخوردار است و می‌تو اند در قهرمانی جهان عملکرد خوبی داشته باشد.

ملی پوش سابق بوکس گفت: ثوری رئیس فدراسیون بوکس برای موفقیت خود باید به استان ها توجه کند. بوکس مازندران رو به افول است و  امیدوارم هر چه زودتر مجمع هیئت استان مازندران برگزار تا تکلیف بوکس این استان مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

قهرمان بوکس آسیا: ثوری فردی ترسو است

ماجرای مهاجرت خزانه‌دار فدراسیون بوکس به کانادا و بدهی‌های مالیاتی!

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بوکس تیم ملی بوکس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد