Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@04:03:49 GMT

برگزاری یادواره ها بخش کوچکی از ادای دین به شهداست

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۵۹۹۷

برگزاری یادواره ها بخش کوچکی از ادای دین به شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اکبر پورجمشیدیان در یازدهمین یادواره ۷۲ شهید منطقه شنب غازان تبریز با اشاره به واقعه کربلا و تلاش ائمه معصومین(ع) برای زنده نگه داشتن این واقعه در طول تاریخ، اظهار داشت: این اقدام آنان درس بزرگی برای ما است تا ما هم چهره به چهره و سینه به سینه نهضت امام حسین(ع) را به نسل های آینده انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: نهضت امام حسین(ع) از همان آغاز به خاطر این که یک حرکت توفنده و سیل آسا علیه زور و تزویر بود مورد تهاجم و نفرت دنیای استکبار قرار گرفت.

سردار پورجمشیدیان، ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی دولت‌ها در دوران مختلف همواره ظالم بودند و فرهنگ ظلم ستیزی را در عزاداری ها می‌دیدند از عزاداری برای امام حسین(ع) جلوگیری می کردند.

وی یادآوری کرد: آنها که شیعه واقعی اهل بیت(ع) بودند طی این دوران زحمات زیادی متحمل شدند تا توانستند فرهنگ عاشورا و ایثار و فداکاری ائمه معصومان را سینه به سینه به نسل های بعدی انتقال دهند.

سردار پورجمشیدیان، با بیان اینکه نهضت عاشورا برای ما به امانت رسیده و به سختی زنده نگه داشته شده است، افزود: دشمنان اهل بیت(ع) برای از بین بردن ارزش های امام حسین(ع) حتی تربت پاک امام را شخم زده و بر آن گندم کاشتند اما اراده خدا بر این بود که نهضت حسینی زنده بماند و این بزرگترین معجزه نهضت ایشان است و ما باید از آن محافظت کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی