Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:59:55 GMT

خشک شدن ۵۰۰ اصله درخت در قزوین نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۶۰۹۳

خشک شدن ۵۰۰ اصله درخت در قزوین نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عبدالرزاقی شنبه شب در جلسه شورای شهر قزوین که در تالار مردم برگزار شد با تذکر به مدیران شهری اظهار داشت: در زمینه جمع آوری زباله شهری مشکلاتی مشاهده می‌شود و در بازدید از برخی نقاط شهری از سطل‌های کنار مغازه‌ها و منازل بوی نامطبوعی متصاعد شده که موجب اعتراض شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرزاقی بیان کرد: از مدیریت پسماند انتظار رسیدگی سریع داریم تا این مشکلات به سلامت مردم آسیب نزند.

وی گفت: برخی جوی‌های آب در جنوب شهر مدتهاست پاکسازی نشده و مشکلات بهداشتی ایجاد کرده است که باید به آن رسیدگی شود.

مدیران فضای سبز جوابگوی خشک شدن درختان باشند

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: تعداد زیادی از درختان شمشاد در داخل شهر قزوین خشک شده و در مناطقی مانند مینودر و کوثر و بلوار آیت الله خامنه ای تعداد زیادی از درختان خشک شده که امور پارک‌ها باید به آن رسیدگی کند.

وی اظهار داشت: در ماه‌های تیر و مرداد سهل انگاری بیشتر شده و بیش از ۵۰۰ اصله درخت در سطح شهر خشک شده است که باید علت آن بررسی شود و مسئولان امر جوابگو باشند.

عبدالرزاقی تصریح کرد: شهرداری باید نظارت کند و رئیس پارک‌ها و خدمات شهری در شورا حضور یافته و پاسخگوی کوتاهی صورت گرفته باشند.

در ادامه سعید دقیقی عضو دیگر شورای شهر قزوین گفت: نهضت پیاده رو سازی در شهر آغاز شده اما یرای تأمین روشنایی جاده سلامت که تاریک است باید اقدام کرد.

دقیقی تصریح کرد: زمین شقایق ظرفیت خوبی دارد و روزانه ۵۰۰ نفر در آ ن ورزش می‌کنند که باید نور مورد نیاز آن را تأمین کرد.

وی بیان کرد: در صورت ایجاد چمن مصنوعی در زمین شقایق می‌توان از آسیب دیدگی جوانان فعال در این زمین جلوگیری کرد.

در این جلسه همچنین درخواست شورای عالی استان مبنی بر واگذاری مکان اداری در خیابان امام خمینی جنب بازار سعادت برای حق انتفاع و برگزاری جلسات شورا به مدت یک سال به شورای استانبحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه در خصوص اجرایی کردن مفاد ماده ۹۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و آئین نامه اجرایی مصوبه تشویق تیم های برتر ورزشی شهرداری قزوین تا ۳۹ درصد پاداش به تیم بانوان مقرر شد لایحه دو فوریتی ارائه شود.

کد خبر 4713863

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر قزوین قزوین هفته دولت ماه محرم بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خرم آباد خطبه های نماز جمعه یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از کمک سه میلیارد تومانی این نهاد برای بازسازی و تجهیز مهد قرآن کریم در این شهر خبر داد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌های شورای ششم در حوزه فعالیت‌های قرآنی، اعضای شورا با مساعدت سه میلیارد تومانی برای تجهیز و بهسازی ساختمان مهد قرآن کریم موافقت کردند.

وی افزود: حمایت از فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی یکی از سیاست‌های مهم شورای ششم است که در مسیر تحقق آن تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است و نباید از توسعه همه‌جانبه شهر قزوین از جمله ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه آن در جامعه غافل بمانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به مساعدت سه میلیارد تومانی شورای شهر قزوین پیرامون تکمیل و تجهیز ساختمان مهد قرآن کریم خاطرنشان کرد: سال گذشته اعضای شورا با لایحه شهرداری قزوین پیرامون خرید ساختمان دانشگاه آزاد واقع در خیابان دارایی و واگذاری آن به صورت اذن در انتفاع به مهد قرآن کریم استان موافقت کردند و در حال حاضر نیز برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه قرآنی، مساعدت سه میلیارد تومانی برای تجهیز و مرمت این ساختمان را مصوب کردند.

فرمانی با اشاره به حذف کارت رفاهی ورزشی کارمندان شهرداری، تصریح کرد: به منظور ارتقای سلامت کارکنان شهرداری، کارت‌های رفاهی ورزشی از جمله استخر ارائه و پرداخت مبالغ نقدی در این ردیف حذف شود.

وی گفت: سال گذشته سرانه ورزشی که در قالب کارت‌های استفاده از استخر برای کارکنان شهرداری تعریف شده بود، حذف و در ازای این کارت‌ها مبالغ نقدی به حساب کارکنان واریز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: این اقدام سبب شد تا سرانه ورزشی خانوار شهرداری حذف شود و پول‌های دریافتی در مسیر ورزش هزینه نشود. ضرورت دارد تا شهرداری قزوین مجدد کارت‌های استخر را برای استفاده کارکنان شهرداری در نظر بگیرد.

کد خبر 747781

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان
  • گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم باز شد
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم