Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@15:04:10 GMT

همایش شیرخوارگان حسینی در سرخه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۶۱۱۶

همایش شیرخوارگان حسینی در سرخه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، تکیه حضرت علی اصغر (ع) سرخه میزبان قلب‌های کوچکی بود که با اشک دیده به یاد طفل شش ماهه امام حسین (ع) فریاد‌های العطش سر میدادند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است

به گزارش قدس خراسان،  سید عباس حسینی در همایش متمرکز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشهد مقدس افزود: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در کنار هم برای اجرای یک حج آرام و همراه با معنویت نهایت تلاش خود را کرده‌اند.
وی اضافه کرد: کارکنان حوزه حج و زیارت با بهره‌گیری از امکانات موجود و برنامه‌ریزی مناسب برای تسهیل‌سازی خدمات اقدام کرده‌اند به عنوان مثال در سال گذشته ایران نخستین کشوری بود که انتقال زائران را بین مکه و مدینه با قطار انجام داد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تمام تلاش برای تهیه اقلام تدارکاتی مطلوب و ارائه غذای با کیفیت و کمیت مطلوب به زائران توسط خادمان در سازمان حج و زیارت در دستور کار قرار گرفته است.
حسینی افزود: در حوزه مسکن نیز هر چند محدودیت‌های خاصی وجود دارد اما نهایت تلاش برای اجاره مسکن استاندارد برای زائران شده است و با برنامه‌ریزی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها ۳۱۹ دلار کاهش قیمت نسبت به سال گذشته در قیمت‌گذاری‌ها لحاظ شد که تغییر نرخ ارز مانع کاهش قیمت‌ها شد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حساسیت در انتخاب عوامل و آموزش‌های لازم برای ارتقای سطح خدمات از دیگر اقدامات این سازمان بود که قدردان این توفیق خدمت هستیم.
حسینی تأکید کرد: زائران لازم است با رعایت توصیه‌های پزشکی هیأت پزشکی و همکاری با خادمان خود در کاروان‌ها و مجموعه‌های حج برای انجام سفری توام با سلامتی و معنویت همکاری کنند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این همایش توصیه‌های بزرگان دین درباره حج‌گزاری را یادآور شد و گفت: روحانیون کاروان‌های حج مشعل‌داران معارف و مناسک هستند و مهمترین برنامه برای سفر حج اخلاص است و اگر کسی نیت دیگری داشته باشد این سفر را از دست داده است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب برنامه‌ریزی زائران برای استفاده از لحظه لحظه سفر حج را خواستار شد و به حاجیان توصیه کرد: زائری که برنامه ندارد سفر را از دست داده است، باید برای این سفر معنوی برنامه‌ریزی قبل و حین آن را داشته باشد تا بهره‌برداری لازم را کسب کند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: یک زائر می‌بایست برای قرآن خواندن و زیارت و بهره‌مندی از لحظات این سفر معنوی برنامه‌ریزی و سلامتی جسمی و روحی خود را در طول سفر حفظ کند تا در انجام اعمال و مناسک حج دچار مشکل نشود، لذا لازم است که قبل از سفر خود را از لحاظ معنوی و آمادگی جسمانی به حد مطلوب برساند.
سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی، مسوول هراست حج و زیارت و رئیس پلیس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در سخنان خود در این همایش نکات لازم در حوزه رعایت اصول امنیتی و هراستی و قوانین کشور میزبان در برخورد با هر گونه تخطی از قوانین را تشریح کردند.
این همایش با اجرای نمادین مناسک حج تمتع با همراهی شماری از زائران حج امسال و توضیحات و راهنمایی‌های کارشناس مربوطه و مداحی ذاکر اهل بیت پایان یافت.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود