Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ پس از انتشار خبر گم شدن برادران صدر الساداتی، دستگاه قضایی بازداشت این روحانی افشاگر را تکذیب کرد و گفت مسئولان قضایی حکمی در ارتباط با بازداشت او صادر نکرده‌اند. 

با این حال محمود صادقی نماینده تهران گفته است که باید موضوع گم شدن برادران صدرالساداتی پیگیری شود.

سید مهدی صدرالساداتی کیست؟

سید مهدی صدر الساداتی برادر سید روح الله صدر الساداتی است که نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعا شده است که هر دو روحانی مفقود شده‌اند.

سید مهدی صدرالساداتی که در اینستاگرام با هشتگ «#نه_به_اشرافی_گری» شناخته می‌شود، پیش از این از برخی مسئولان انتقاد کرده بود که دچار اشرافی گری شده‌اند. انتقادی که البته بی پاسخ نمانده و منتقدان او، این روحانی را متهم به تندروی کردند.   سید مهدی صدر الساداتی درباره ساخت و سازهای لواسان و ماجرای خانه‌های ده ونک و همچنین خانه و باغ وحش حسن رعیت افشاگری‌های بسیاری کرده بود. صدر الساداتی همچنین درباره املاک افسانه‌ای علی شمخانی مطالبی را در اینستاگرام خود نوشته است.   سید روح الله صدر الساداتی کیست؟   سید روح الله صدر الساداتی نماینده مجلس خبرگان در هرمزگان است که بعد از غلامعلی نعیم آبادی به عنوان نماینده آنجا انتخاب شد. نعیم آبادی سال‌ها نماینده خبرگان و امام جمعه بندرعباس بود اما از صدر الساداتی که تا کنون به بندرعباس نرفته بود شکست خورد.

به گزارش رویداد۲۴ هرچند تاکنون رسما خبری درباره بازداشت این روحانی منتشر نشده، اما از زمانی که خبر مفقود شدن وی منتشر شده، حرف و حدیث‌هایی درباره اینکه چرا خبری از او در دست نیست به بحث گذاشته شده است.   دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پی مفقود شدن «سید روح الله صدر الساداتی» - نماینده مردم هرمزگان - اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«در پی نشر اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح الله صدر الساداتی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، به اطلاع می‌رساند دبیرخانه این مجلس از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده و همچنان در حال پیگیری می‌باشد.

هم‌چینن روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت در پی مفقود شدن یک عضو مجلس خبرگان اطلاعیه‌ای صادر کرد. که متن اطلاعیه به این شرح بود: «نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع می‌رساند هیچگونه اقدام قضایی در خصوص بازداشت مشارالهیم ازسوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است. بدیهی است انتساب و انتشار خبر مزبور موجب تعقیب کیفری خواهد بود.»   ربایش برادران صدر الساداتی منتفی است/ احتمال اختفای اختیاری
خبرگزاری تسنیم رسانه نزدیک به نهادهای نظامی احتمال دزدیده شدن برادران صدر الساداتی را رد کرده و نوشته ارزیابی نهاد‌های ذیربط بر اختفای اختیاری و هدفمند آنان به عنوان گزینه اصلی قابل پیگیری است.

بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، سید روح الله صدر الساداتی عضو مجلس خبرگان به همراه سید مهدی و سید رضا صدرالساداتی و همچنین مجتبی پرگر از بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور که به قصد عزیمت به فرودگاه مهراباد از قم خارج شده‌اند، مفقود هستند و تلفن‌های همراه انان نیز خاموش است.   ادعای بازداشت صدرالساداتی
کانال تلگرامی قمنا اولین بار نوشته بود صدرالساداتی به دستور دادگاه ویژه روحانیت قم بازداشت شده است. البته دادگاه ویژه روحانیت این خبر را تکذیب کرد. همچنین سخنگوی قوه‌ قضائیه درباره آخرین وضعیت برادران صدرالساداتی گفته اینها بازداشت نشده‌اند و بقیه ماجرا به زودی مشخص می‌شود. اما بعضی از فعالان رسانه‌ای اصولگرا، شروع به تخریب صدر الساداتی کردند و از قوه قضائیه به خاطر برخورد با او تقدیر کردند.   احمد امیر آبادی نماینده قم در توییتی نوشت برادران صدر الساداتی نه بازداشت شده‌اند نه ربوده؛ آنها در خانه خود در قم مشغول زندگی خوشان هستند.   پس از امیرآبادی، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور دیگر نماینده قم نیز خبر داده که برادران صدر الساداتی در مسیر قم - تهران اطراف مجموعه خدماتی مهتاب، موبایل خود را خاموش کرده و به قم برمی‌گردند. آنها به منزل برادرِ آقای غفاری (غفار عباسی مراغه‌ای) می‌روند و به کسی هم خبر نمی‌دهند. در واقع آنها در منزل برادرِ آقای غفاری حضور داشتند و خانواده آنها نیز بی اطلاع بودند.

نماینده مردم قم گفته اینکه نیت و انگیزه آنها چه بوده و چه کاری می خواستند انجام دهند را نمی دانیم اما موضوع این گونه بوده و هیچ برخورد قضایی هم وجود نداشته و هیچ کسی هم آنها را به اقدامات این چنینی هدایت نکرده و به اختیار خود خودشان بوده و محدودیت و ربودنی در کار نبوده است.

استوری صدرالساداتی

صدرالساداتی دقایقی پیش در اينستاگرام با انتشار یک استوری از حال خود خبر داد.

استوری صدرالساداتی نشان می‌دهد آنها در 5 کیلومتری کیاسرند.

او ضمن تکذیب اظهارات ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی گفته "خدا به همه ما رحم کند". به نظر می‌رسد منظور او از این عبارت، ربوده شدن شان توسط یک عده افراد ناشناس است.

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌

بالگرد هلال احمر و سگ جست‌وجو برای یافتن دختر ۴ سالهٔ مفقودشده در روستاهای کلاله به منطقه اعزام شدند. این کودک از عصر یکشنبه در حالی که به همراه خانواده در زمین‌های کشاورزی بوده مفقود شده است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • بیشتر صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد