Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@19:52:27 GMT

نخستین پرواز مسافری فرودگاه پیام همزمان با تاسوعا

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۶۸۸۴

نخستین پرواز مسافری فرودگاه پیام همزمان با تاسوعا

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد، نخستین پرواز مسافری این فرودگاه، فردا همزمان با روز تاسوعا توسط شرکت هواپیمایی زاگرس، به مقصد مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش «تابناک»، نادر ثناگو مطلق در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروازهای مسافری در استان البرز سر آغاز فصلی نو در حوزه حمل‌و نقل خواهد بود، در این زمینه بیش از ۱۰ جلسه برگزار کرده‌ایم و موضوعاتی از جمله حضور ایرلاین‌ها، نوع و نحوه حضور نهادهای همکار استانی درباره خدمات شهری مانند تاکسیرانی، اتوبوس‌رانی، تبلیغات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با چهار ایرلاین داخلی دیگر در حال مذاکره هستیم تا برای انجام پروازهای مسافری از طریق این فرودگاه خودشان را آماده کنند، افزود: تلاش ما برای انجام پروازها در نزدیکترین فرصت زمانی ممکن بود که بر همین اساس نخستین پرواز فرودگاه بین‌المللی پیام را شرکت هواپیمایی زاگرس از روز دوشنبه ۱۸شهریور همزمان با تاسوعا حسینی آغاز می‌کند به گونه‌ای که فردا (دوشنبه ۱۸ شهریور ماه) ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح نخستین پرواز این ایرلاین داخلی با ظرفیت حدود ۲۰۰ مسافر از مبدا مشهد مقدس فرود خواهد آمد و ساعت ۱۴ همین روز نیز این فرودگاه را به سمت مشهد ترک خواهد کرد.

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی پیام ادامه داد: پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس دو بار در هفته در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد و ساعات پروازهای مسافری نیز بر طبق روال اعلام شده خواهد بود. به عبارت دیگر در این روزها پرواز ورودی از مشهد مقدس ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح در فرودگاه پیام فرود خواهد آمد و ساعت ۱۴ همان روز استان البرز و این فرودگاه را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد.

ثناگو فرصت ایجاد شده در استان البرز در زمینه پروازهای مسافری را یک مزیت در حوزه حمل و نقلی دانست و اعلام کرد : ترمینال پیام یک مسیر ورودی و خروجی برای البرز خواهد بود که ضروری است نهادهای مرتبط نسبت به ایجاد فضای در شان این استان اقدامات جدی انجام دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فرودگاه پیام پرواز مسافری نخستین پرواز هفده شهریور سامانه سماح گام سوم برجام ماه محرم سید مهدی صدرالساداتی فردو اینستکس شب هشتم محرم علیرضا فغانی کیاسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، پرواز ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه به شماره پروازی ۳۲۱ شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

در نهایت بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر این پرواز باطل اعلام شد.

کد خبر 6099379

دیگر خبرها

  • بازگشت نخستین گروه از زائران هرمزگانی سرزمین وحی
  • اعزام بیش از ۷ هزار زائر حج از فرودگاه اصفهان
  • بازگشت زائران عمره ‌هرمزگانی به بندرعباس
  • هزار و 920 زائر از آذربایجان غربی ۱۸ خرداد عازم حج ‌می شوند
  • ۱۹۲۰ زائر از آذربایجان غربی عازم حج‌می شوند/نخستین پرواز ۱۸ خرداد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • هم‌زمانی پرواز و خوش و بش رقبای عصبانی (عکس)
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه