Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان شامگاه شنبه اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که در ۲ رده سنی کمتر و بیشتر از ۲۰ سال برگزار شد، در پایان نفرات و تیم های برتر جهت حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

منوچهر نصری یادآور شد: در رده سنی زیر ۲۰ سال آرین قلعه نوعی از قزوین مقام اول، احسان سلمانی از آذربایجان شرقی مقام دوم، علی کرد نالیج از مازندران و رامان غفاری از گیلان به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در رده سنی بالای ۲۰ سال نیز سید حسن بابایی از قزوین اول شد، رامتین کاظمی رودسری از گیلان به مقام دوم رسید و عباس جهانگیری از آذربایجان شرقی نیز مقام سوم را بدست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان افزود: در نتایج تیمی رده زیر ۲۰ سال نیز تیم آذربایجان شرقی اول شد، مازندران دوم و تیم قزوین نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

نصری اضافه کرد: در رده سنی بالای ۲۰ سال نیز تیم گیلان مقام اول را از آن خود کرد، قزوین دوم شد و مقام سوم نیز به تیم آذربایجان شرقی رسید.

وی گفت: از نکات مورد توجه در این مسابقات حضور یک ورزشکار جانباز و یک ورزشکار سندرم داون در مسابقات شنای آب‌های آزاد بود که توانستند مسیر مسابقه را با موفقیت شنا کرده و تعجب و تحسین حاضرین را بر انگیختند.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دریاچه زریوار مریوان ورزش و جوانان شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور

بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

او با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید