Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
جوش شیرین به عنوان یک اسکراب طبیعی قابل استفاده است
لبخند زیبا یکی از جذاب ترین ویژگی هایی است که یک شخص می تواند داشته باشد. متأسفانه موارد زیادی وجود دارد که می تواند به دندان شما آسیب برساند ، مانند سیگار کشیدن ، کافئین زیاد و مراقبت های نامنظم از دندان. عادت های روزانه به ظاهر بی اثر ما در واقع می توانند مشکلاتی مانند پلاک دندان ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می خواهید بازدیدهای دندانپزشکی خود را کاهش دهید ، بیتوته لیستی از روشهای طبیعی و ساده برای خلاص شدن از شر مشکلات دندان را جمع آوری کرده است.
جوش شیرین :
جوش شیرین به عنوان یک اسکراب طبیعی قابل استفاده است و اغلب در بسیاری از داروهای درمانی استفاده می شود. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک نوک قاشق نمک مخلوط کنید و به راحتی مسواک مرطوب خود را درون مخلوط فرو کنید و طبق معمول دندان های خود را مسواک بزنید.
بعد از خوردن پرتقال، پوست پرتقال را روی دندان های خود مالش دهید
آلوئه ورا و گلیسیرین :
برای ساختن یک خمیر دندان طبیعی قوی تر ، شما نیاز دارید:
یک فنجان آب
1/2 فنجان جوش شیرین
یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا
4 قاشق غذاخوری گلیسیرین گیاهی
یک قاشق غذاخوری روغن لیمو
دندانهای خود را با این مخلوط مسواک بزنید و دقت کنید که دندانهای شما در عرض چند دقیقه سفیدتر ، براق تر و سالم تر به نظر می رسند!
پوست پرتقال :
بعد از خوردن پرتقال ، پوست پرتقال را روی دندان های خود مالش دهید - این یک روش آسان برای تمیز کردن مینای دندان شماست. دندان ها سفیدتر خواهد شد و به جلوگیری از لکه ها و مبارزه با باکتری ها کمک می کند. بعد از اینکه چند دقیقه مالش دادید ، کافی است آن را با مقداری آب بشویید.
ویتامین c به از بین بردن هرگونه باکتری در دهان و درمان بوی بد دهان کمک می کند
دانه کنجد :
می توانید یک مشت دانه کنجد مصرف کنید ، آنها را به روش ساده ای برای تمیز کردن دندان های خود استفاده کنید برای چند دقیقه آنها بجوید و تف کنید و پلاک دندان را به آرامی از بین ببرید. پس از آن ، از یک برس خشک برای از بین بردن بذرهای باقی مانده استفاده کنید. همچنین می توانید از این اسکراب برای از بین بردن لکه های دندان خود استفاده کنید.
ماسک دندان ویتامین :
خمیری کردن میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین C راهی سریع و آسان برای ایجاد ماسک پلاک برای دندان های شما است. کافی است گوجه فرنگی ، توت فرنگی و پرتقال را با هم مخلوط کرده و خمیر را روی دندان های خود بگذارید. 5-6 دقیقه صبر کنید و بشویید. این به از بین بردن هرگونه باکتری در دهان و درمان بوی بد دهان کمک می کند.
محلول سرکه :
این خوشمزه ترین راه حل نیست ، اما 100٪ طبیعی است و دندان های شما را بدون ایجاد صدمه تمیز می کند:
2 قاشق غذاخوری سرکه
یک قاشق غذاخوری نمک
4 اونس آب
مواد لازم را با هم ترکیب کنید ، برای حداکثر اثر چندین روز بشویید و تکرار کنید.
گردآوری:بخش سلامت بیتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، توماج وحیدافشار در دیدار با استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز شوراها اظهار کرد: امیدوارم مشکل جمعیتی و آماری شهر ارومیه در زمان مدیریت آقای استاندار حل شود.

وی ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز شوراها افزود: امروز یکی از بزرگترین مشکلات شهر ارومیه در تلقی کردن شهر ارومیه به عنوان کلان‌شهر مشکل آماری و جمعیتی است که امیدوارم در جهت بهره‌مندی شهر ارومیه از امکانات و تسهیلات دولتی و اعتبارات ملی این مشکل حل شود.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در شهر ارومیه دارای ۲۷ محله بازآفرینی و کلی دارایی شهری هستیم که می‌شود با مولدسازی آنها هم چاره‌ای برای محلات کم‌برخوردار اندیشید و هم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر ارومیه را رفع کرد.

وحیدافشار در ادامه با بیان اینکه برای رهایی از مشکلات شهری نیاز به نگاه مثبت و ویژه مقام عالی استان است، تصریح کرد: قطعاً بدون همکاری و هم‌فکری و نیز همیاری دستگاه‌های اجرایی نمی‌توان به توسعه و آبادانی شهر و رهایی از مناطق محروم فکر کرد.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه و حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی از مدیریت شهری عنوان کرد: شورا در جهت پیشبرد اهداف و سیاست‌های اصلی خود که خدمت به مردم و توسعه شهر ارومیه بوده و با تمام توان در کنار و هم‌پای دولت است و در جذب منابع ملی و توسعه مناطق محروم نگاه و دستورات مقام عالی استان می‌تواند قطعاً برای مدیریت شهری مؤثر باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی شهر ارومیه موضوع ترافیک شهر ارومیه است و امید است با تمرکززدایی نهادها و ادارات داخل شهر ارومیه تعیین تکلیف و با دستورات شخص آقای استاندار این مشکل حل شود.

کد خبر 749061

دیگر خبرها

  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • این سبزی سه برابر پرتقال ویتامین ث دارد
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳