Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

آثار برگزیده هنرمندان عکاس در مسابقه عکس مترو به‌مدت یک ماه در ایستگاه‌های سرسبز، فرهنگسرا و تهرانپارس و سایر ایستگاه‌های متروی تهران برای بازدید شهروندان به نمایش در آمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مهدی خداپرست با اشاره به اینکه این مسابقه که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و یکی از برنامه‌های فرهنگی و هنری این شرکت برای شناخت هرچه بیش‌تر اقدامات انجام شده در بخش‌های تجهیزات، تونل و ایستگاه‌های خطوط متروی تهران بود که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، گفت: از بیش از 600 اثر ارسالی به دبیرخانه مسابقه، فقط 150 اثر به بخش داوری راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، 60 اثر از آثار برگزیده که در گالری خانه هنرمندان ایران به نمایش درآمد برای بازدید مسافران و شهروندان نه تنها در ایستگاه‌های فوق بلکه در تمامی ایستگاه‌های متروی تهران در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

خداپرست گفت: هدف از نمایش این آثار؛ معرفی و نشان دادن تلاش‌های مغفول مانده مهندسان، کارگران و پرسنل تلاشگر شرکت مترو تهران در ساخت و توسعه حمل و نقل عمومی ریلی (مترو) به شهروندان است.

وی به بخشی از موضوعات این عکس‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: نمایش عملیات حفاری مکانیزه و دستی، نصب تجهیزات و عملیات ساخت ایستگاه‌ها و تونل‌ها در مترو تهران از جمله این موارد است. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسابقه عكس مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برپایی نمایشگاه‌های هنر علاوه بر نمایش زیبایی ها، موجب آرامش جسم و روح انسان‌ها می شود. در همین راستا به منظور نشان دادن فرهنگ و هنر، هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در شهرستان لارستان استان فارس آثار خود را به نمایش گذاشتند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: مدینه صابری - فارس

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه و بازارچه سنتی صنایع دستی در مدرسه هاجر دهگلان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان