Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:همه امکانات تجهیز شده و خادمان افتخاری هم برای برگزاری باشکوه این مراسم آماده اند.
غم پرور افزود: امسال  ۴ هزار خادم افتخاری به همراه نیرو‌های انتظامی، راهنمایی و رانندگی و همه مسئولان استانی آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه د اد: ۱۰ موکب هم در طول مسیر‌های عزاداری  برپا شده تا با توزیع شربت چای و ... از عزاداران حسینی پذیرایی کنند.   دسته حسینیه اعظم زنجان امروز بعد از نماز ظهر و عصر در داخل مسجد شروع و پس از مداحی و روضه خوانی ساعت ۱۳ حرکت خود را آغاز می‌کند.

عاشقان اباعبدالله مسیر فردوسی، سبزه میدان، میدان انقلاب را دراین دسته همراهی و در پایان دعای فرج امام زمان (عج) را در مقابل بقعه امام زاده سید ابراهیم (ع) زمزمه می‌کنند.

سرهنگ  شیر محمدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان هم گفت: باتوجه به اینکه طرح ترافیکی در مسیر برگزاری دسته اجرا می‌شود رانندگان از پارک خودرو در مسیر‌های اصلی و اطراف مسیر حسینیه خودداری کنند.

او افزود: به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان (یوم العباس)، تردد و توقف کلیه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در این روز از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم در مسیر‌های اعلامی ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی تصریح کرد: در این روز تردد و توقف کلیه خودرو‌ها از میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی شامل خیابان امام، سبزه میدان – میدان انقلاب – صدر جهان – بلوار آزادی، چهار راه سعدی به سمت میدان انقلاب، خیابان سعدی جنوبی به سمت میدان انقلاب ممنوع خواهد بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خیابان‌های منتهی به مسیر اصلی حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مسدود خواهند شد گفت: علاوه بر خودرو تردد موتور سیکلت و دوچرخه نیز در زمان حرکت این دسته عظیم حسینی نیز در میسر‌های اعلامی ممنوع بوده و شهروندان می‌توانند از خیابان‌های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.   انتهای پیام/ن   یوم العباس در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم98 مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید حسنوند گفت: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم اهواز در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی - همه معابر منتهی به مصلی مهدیه از خیابان گندمی و حق بین شامل قنواتی، معمارزاده، طالقانی، غفاری، کیوان، خ امام و خ صدرالسادات و همه معابر منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی از خیابان کمپانی حدفاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خ وکیلی و خیابان‌های فرعی روبرو مصلی اعمال خواهد شد.

وی خبر داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بالعکس- خیابان گندمی مسیر شمال به جنوب - خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6097645

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • اینجا آثار تاریخی را با زباله تزئین می‌کنند!
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع