Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:52:21 GMT

ساوت‌گیت: بازی تهاجمی و هیجان‌انگیزی ارائه دادیم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۷۶۲۹

ساوت‌گیت: بازی تهاجمی و هیجان‌انگیزی ارائه دادیم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل بلغارستان در مقدماتی یورو2020 از شاگردانش به خاطر سبک بازی تهاجمی و هیجان‌انگیزشان تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تیم ملی انگلیس دیروز در خانه خود موفق شد در مقدماتی یورو2020 حریفش بلغارستان را 4-0 مغلوب کند، گرت ساوت گیت، سرمربی این تیم از عملکرد تیمش در این بازی ابراز رضایت کرده و سبک بازی سه‌شیرها در این بازی را تهاجمی و هیجان‌انگیز توصیف کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انگلیس در شب درخشش هری کین که سه گل به ثمر رساند و پاس گل چهارم تیمش که توسط رحیم استرلینگ به ثمر رسید را هم داد، موفق شد سومین پیروزی خود در سومین بازی‌اش در مرحله گروهی را بدست آورده و دوباره به صدر گروه A رقابتها برگردد.

 

ساوت‌گیت بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در بازی‌هایی مثل این تیم باید مراقب باشد که تمرکز کافی داشته باشد و این تمرکز را درست هدایت کند. ما در طول بازی با قدرت تهاجمی عمل کردیم و من از این بابت خیلی راضی‌ام. من معتقد نیستم که تیم ما در اواخر بازی دچار خود بزرگ‌بینی شده بود. رویهم‌رفته از عملکرد تیمم در این بازی ابراز رضایت می‌کنم. بعضی از حرکات تهاجمی ما واقعا هیجان‌انگیز بود".

 

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" به اعتقاد من عملکرد تهاجمی انگلیس هر چه از زمان بازی گذشت بهتر شد. نیازی نبود که بازی را پیچیده کنیم چون نیازی به این کار نبود. ما در این بازی خطرناک بودیم ولی گاهی اوقات بیشتر از آنکه لازم باشد به  توپ ضربه می‌زدیم و آرایش تیمی حریف هم گاهی در حفظ مالکیت توپ برایمان مشکل‌ساز می‌شد".

 

تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی هیجان انگیز از لحظه پیدا شدن یسنا

هلال احمر گلستان تصاویر ضبط شده از طریق دوربین نصب شده روی کایت را از لحظه پیدا کردن یسنا منتشر کرد.

کایت سوار داوطلب هلال احمر یسنا را پس از پنج روز مفقودی در مزارع کلزا پیدا کرده بود. یسنا دختر بچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود، مفقود شده بود، عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت پس از پنج روز جستجو پیدا شد.

 

دیگر خبرها

  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • ویدئوی هیجان انگیز از لحظه پیدا شدن یسنا
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • تصاویر فوق العاده از حمله پهپادهای تهاجمی روسیه به اهداف نظامی در اوکراین | ویدئو
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم